به مناسبت روز جهانی پست ودر راستای کار فرهنگی، رئیس ارشاد طبس به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره، باحضور در اداره پست، ضمن دیدار با رئیس و کارکنان آن اداره با اهداء بسته های فرهنگی از زحمات آنان تقدیر نمود.

طبس- سرپرستی یزدفردا: به مناسبت روز جهانی پست ودر راستای کار فرهنگی، رئیس ارشاد طبس به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره، باحضور در اداره پست، ضمن دیدار با رئیس و کارکنان آن اداره با اهداء بسته های فرهنگی از زحمات آنان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس، در این دیدار "محمدحسن بلوچ" رئیس اداره پست از رویکرد و نگاه فرهنگی اداره ارشاد طبس تشکر کرد و این حرکت زیبا را باعث تقویت روحیه کار و نهادینه کردن فرهنگ شکرگزاری از نعمات و خدمات انقلاب دانست.

رئیس اداره پست طبس در ادامه این دیدار به بیان شیوه های جدید و نوین پستی پرداخت و آن را با شیوه های رایج در گذشته مقایسه کرد.

"سید عبدالرحیم رحیمی" رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس با گرامیداشت هقته پست، گفت: پست با وجود تکنولوزی های جدید همچنان سرآمد و به روز به کار خود ادامه می دهد و کارایی و پویایی خود را حفظ کرده است.

این شاعر محلی ابیاتی را در باب نامه و نامه رسان سرود و تقدیم پرسنل اداره پست طبس کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا