صبح دوشنبه "مهندس فلاح زاده" برای بازدید از پروژه های در حال احداث و افتتاح فرستنده دیجیتال طبس و نیز حضور در آئین معارفه فرماندار جدید شهرستان طبس به این شهر سفر خواهد کرد.

طبس- سرپرستی یزدفردا: صبح دوشنبه "مهندس فلاح زاده" برای بازدید از پروژه های در حال احداث و افتتاح فرستنده دیجیتال طبس و نیز حضور در آئین معارفه فرماندار جدید شهرستان طبس به این شهر سفر خواهد کرد.

17 روز پس از انتشار خبر" حکم فرمانداری طبس برای "احمد طالبیان مقدم" قطعی شد ،  جلسه معارفه  فرماندار جدید شهرستان طبس انجام خواهد شد.

"احمد طالبیان مقدم" که پس از "عزیز بهزادی" فرماندار سابق طبس از 15 مردادماه 91 در جایگاه سرپرست فرمانداری طبس قرار دارد، پیش از این حدود 7 سال بخشدار مرکزی طبس بوده و قریب به 23 سال سابقه فعالیت در فرمانداری را در کارنامه کاری خود دارد.

"حجت‌الله صادقی" مسئول پروژه نصب و راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال استان یزد، درباره راه‌اندازی فرستنده دیجیتال در شهر طبس  اظهار داشت: هم‌اکنون تجهیزات مربوط به فرستنده دیجیتال طبس در حال نصب است و با روند موجود احتمالاً این سیستم از بعدازظهر روز دوشنبه هشتم آبان ماه فعال می‌شود.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی فرستنده دیجیتال در طبس، مردم این شهر و روستاهای نزدیک قادر خواهند بود تا 18 شبکه تلویزیونی از جمله شبکه‌های مستند، نمایش، ورزش، بازار، پویانمایی، شما، آی.فیلم، جام جم، العالم و پرس تی.وی و 16 شبکه رادیویی را با کیفیت دیجیتال دریافت کنند.

 "محمدرضا فلاح زاده" استاندار یزد، پس از یک وقفه 15 ماهه به شهرستان طبس سفر خواهد کرد تا در کنار "دکتر عبداله زاده" نماینده مردم و "حجت الاسلام مهاجریان" امام جمعه طبس، پس از معرفی "طالبیان مقدم" بعنوان فرماندار جدید شهرستان، بهره برداری رسمی شبکه های دیجیتال طبس را افتتاح نماید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا