یزدفردا :مجرم سابقه دار بوشهری ، به عنوان متصدی کافی نت باز هم دست به سرقت زد .
سرهنگ "جهانشیری" رئیس پلیس فتا استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : بدنبال شکایت یکی از دانشجویان بوشهر با موضوع برداشت غيرمجاز از حساب وی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ جهانشیری در ادامه افزود: طی تحقيقات فنی و تخصصی صورت گرفته معلوم شد ، كه کلیه برداشت ها به صورت اینترنتی و از کافی نت دانشگاهی که شاکی در آن مشغول تحصیل می باشد صورت گرفته است .
وی عنوان کرد: با تجميع اظهارات شاکی مشخص شد كه چند ماه قبل از طريق كافي نت دانشگاه برای پرداخت شهریه اش اقدام به انجام امور بانكي کرده و برای این کار از متصدی آنجا کمک گرفته است و اين احتمال براي كارشناسان قوت گرفت كه متصدي كافي نت يا افراد ديگري كه به آن مكان آمد و شد دارند بصورت مخفيانه اطلاعات حساب شاکی را بدست آورده و از آن طريق نيات شوم خود را عملي کرده است.
این مقام انتظامی افزود: پس از بررسی های تخصصی صورت گرفته نهایتاً متهم که از مجرمین سابقه دار می باشد و در حال حاضر بعنوان متصدی کافی نت مشغول می باشد شناسایی و دستگیر شد . وی پس از رویت ادله و مدارک موجود به جرم خود اعتراف و عنوان داشت که اطلاعات حساب مشترياني كه جهت ثبت نام اينترنتي و امور بانکی به وي مراجعه کردند را اخذ و سپس اطلاعات مذكور را نزد خود نگه داشته تا در فرصتي مناسب اقدام به سرقت وجه از حسابشان کند.
رئیس پلیس فتا استان بوشهرادامه داد: به هیچ عنوان رمزهای بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورت استفاده از سیستم های مراکز خدماتی و مانند آن سریعا نسبت به تغییر این اطلاعات اقدام کنید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا