تودیع هادی نسب و معرفی سردار اکبرشاهی به عنوان دبیر جدید شوراي هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد

يزدفردا: هادی نسب دبیر و معاون شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزدجاي خود را سردار اکبرشاهی به عنوان دبیر جدید شورا داد

به گزارش يزدفردا :در این جلسه که در دفتر استاندار تشکیل گردید از زحمات و تلاش های جناب آقای هادی نسب طی مدت مسئولیت خود تقدیر و تشکر به عمل آمد و سردار اکبر شاهی فرماندهی نیروی انتظامی استان به عنوان دبیر و معاون شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد معرفی گردید .
چندی پیش با توجه به دستور ریاست محترم جمهوری سردار احمدی مقدم فرماندهی نیروی انتظامی کشور به سمت مشاور رئیس جمهور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور منصوب شدند . ایشان نیز طی حکمی فرماندهان انتظامی استان ها را به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هر استان منصوب نمودند .
در ابتدای جلسه آقای دوران معاون سیاسی امنیتی اشاره ای به فعالیت های شورا در سال های قبل نموده و انسجام و یکپارچگی که در یک سال اخیر در شورا و کلیه دستگاه های عضو به وجود آمده است را مرهون زحمات جناب آقای هادی نسب در طی مدت مدیریت خود خواند . در ادامه خواستار این شدند که در کنار بحث مقابله با عرضه کارهای فرهنگی و درمانی جایگاه ویژه خود را داشته باشد و کمرنگ نشود تا انشاءا.. در بحث کاهش تقاضا نیز همگام با مقابله با عرضه پیش برویم .
معاون عمرانی استاندار نیز از زحمات و خدمات آقای هادی نسب و پرسنل شورا تشکر نمود و گفت : امیدواریم تلاش مجموعه به جایی برسد که انشاءا.. معتاد در جامعه نداشته باشیم . البته واضح است که باید همه راهکارهای فرهنگی ، در مان و مقابله ای را همراه پیش ببریم . بنده در جلسات تودیع و معارفه همیشه این را عرض می کنم که فاصله بین آمدن و رفتن خیلی کم است . لذا باید کاری کنیم که در زمان رفتن احساس کنیم گام مثبتی برداشته ایم .
در ادامه جلسه آقای هادی نسب گفت : در مدتی که در شورا مسئولیت داشتم سعی بر آن نمودم انسجام خاصی بین اعضاء به وجود آورم و در این راه از تجربیات پرسنل استفاده های خوبی نمودم و در طول مدت خدمت خود سعی بر آن داشتم که خانواده ها را تبدیل به پایگاهی جهت مقابله با این معضل نماییم . ایشان در ادامه به طور خلاصه به تشریح اقدامات صورت گرفته و در حال اجرا پرداختند .
سردار اکبرشاهی نیز در ابتدای کلام نحوه انتصاب خود را به این سمت تشریح نموده و گفتند ما نیز همانند آقای هادی نسب جهت پیشرفت در راه مبارزه با مواد مخدر بر این اعتقادیم که باید از خانواده ها استفاده گردد و در بحث درمان تصمیم بر آن داریم به طور جدی حمایت نمائیم . بنده دست همه دوستان که در زمینه مقابله با معضل مواد مخدر تجربه دارند را به گرمی می فشارم و می خواهم از تجربیات ایشان استفاده نمایم . استدعا دارم همه دوستان در این راه کمک نمایند تا بار را درست به سرمنزل مقصود برسانیم . در پایان آقای اکبرشاهی ، جناب سرهنگ زارع رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر را به عنوان جانشین خود در این شورا معرفی نمودند .

در انتهای جلسه از زحمات آقای هادی نسب تقدیر و تشکر به عمل آمد .

لازم به ذكر است هادي نسب قبل از اين در پست رئيس حراست استانداري يزد انجام وظيفه مي نمود و از  محل جديد خدمت وي يزدفردا هنوز اطلاعي ندارد.

يزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا