"سرهنگ مهدی میرزاده" گفت: با تلاش مأموران انتظامي طبس سارق احشام با 63 ميليون ريال اموال مسروقه شناسايي و دستگير شد.

طبس- سرپرستی یزدفردا: سرهنگ مهدی میرزاده اظهار داشت: در پی وقوه پنج فقره سرقت احشام و سه فقره سرقت منزل، بلافاصله کشف سرقت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان طبس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده منطقه انتظامی طبس افزود: کارآگاهان با انجام بررسی‌های گسترده خود دریافتند که سارق از افراد خلافکار و دارای سوابق متعدد کیفری است و هم‌اکنون در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان بسر می‌برد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس ادامه داد: مأموران با کسب اطمینان از درستی این اطلاعات و با هماهنگی مرجع قضایی، نامبرده به هویت «غ.د» را دستگیر و به پلیس آگاهی طبس منتقل کردند.

وی بیان کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت شد ولی هنگامی که با اسناد و مدارک مستند پلیس مواجه شد به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

سرهنگ میرزاده، ارزش اموال مسروقه را ۶۳ میلیون ریال برآورد کرد و یادآور شد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس خاطرنشان کرد: از آنجایی که متهم با بیتوته در اطراف محل‌های نگهداری احشام در یک فرصت مناسب و با سوءاستفاده از غفلت صاحبان احشام اقدام به سرقت می‌کرد، برای کاهش سرقت می‌توان ضمن هوشیاری، از نصب قفل درب آغل‌ها و همچنین از سگ استفاده کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا