در همایش نکوداشت روز ملی ثبت احوال،حجه الاسلام والمسلمین محمدعلی اخوان بهابادی به عنوان سردفتر نمونه کشوری از سوی سازمان ثبت احوال کشور برگزیده شد.

بهاباد-حاتمی-خبرنگاریزدفردا: در همایش نکوداشت روز ملی ثبت احوال،حجه الاسلام والمسلمین محمدعلی اخوان بهابادی به عنوان سردفتر نمونه کشوری از سوی سازمان ثبت احوال کشور برگزیده شد.

در این همایش یک روزه که هفته گذشته در مرکز همایش های سازمان صداوسیما با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور و مصطفی محمدنجار وزیر کشور برگزار شد (اینجا)حجه الاسلام اخوان بهابادی امام جمعه موقت بهاباد به دلیل ارتباط مستمر و آنلاین با ثبت احوال و اعلام به موقع رویداد ازدواج از طریق نرم افزار ثبت الکترونیکی ازدواج وطلاق به عنوان سردفتر نمونه کشوری معرفی شد.




گفتنی است حجه الاسلام اخوان بهابادی به علت تداخل این همایش با نشست نمایندگان مردم بهاباد با معاون استاندار،احقاق حقوق تضییع شده مردم را به حضور در این مراسم مهم کشوری ترجیح داد.

هنوز لوح تقدیر،تندیس و جوایز این همایش از مرکز استان به ایشان اهدا نشده است ضمن اینکه این رویداد مهم اجتماعی استان به دلیلی نامعلوم در سایت ثبت احوال استان یزد منعکس نشده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا