یکی از دغدغه‌های شهروندان میبدی مرمت آسفالت بلوار خرمشهر می‌باشد که در حال حاضر این کار به دلیل عبور خودروهای سنگین از این مسیر مقدور نیست.

شهردار میبد ضمن اشاره به این موضوع بیان داشت با وجود افزایش قابل ملاحظه هزینه‌ها مثل افزایش 15 برابری قیر نسبت به گذشته، آسفالت معابر و نقاط مختلف شهر بر حسب ضرورت طبق اولویت‌بندی در حال انجام است و از مدت‌ها قبل روکش آسفالت بلوار خرمشهر در محدوده کارگاه‌های سفالگری در دستور کار شهرداری قرار دارد اما تردد خودروهای سنگین و امکان تخریب مجدد آسفالت سطح خیابان در این مسیر مانع از اجرایی شدن پروژه مرمت آسفالت شده است مسئله ای که موجب شده به آسفالت بلوار جدیدالاحداث امامزاده میرشمس الحق(ع) نیز آسیب جدی وارد شود.

وی از پلیس راهور شهرستان خواست تا تدابیری برای کنترل ترافیک در این محدوده در نظر بگیرد.

البته ذکر این نکته ضروری است که یکی از دلایل اصلی عبور کامیون‌ها و خودروهای سنگین از مسیر مذکور آماده نشدن تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرستان میبد توسط اداره کل راه و شهرسازی در محل کمربندی‌های حلقوی شهرستان عنوان می‌شود.

همچنین طبق مصوبه شورای ترافیک بریدگی‌های بلوار خرمشهر مسدود خواهد شد.

 روابط عمومی شهرداری میبد"امیدواریم با همکاری سایر مسئولین تردد خودروهای سنگین از بلوار مذکور حذف شده تا شهرداری بتواند این نقطه مهم شهری را تا قبل از نوروز ساماندهی کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا