موحد اذعان کرد: فرد مذکور علاوه بر سرقت طلاجات و وجوه نقد نسبت به زنانی که در خانه تنها بوده‌اند، تعرض کرده و آنها را مورد اذیت و آزار جنسی قرار می‌داده است.

سارق مسلح و متجاوز به عنف صبح امروز با حضور گسترده مردم در ملاء عام و در میدان خواجوی شهر کرمان به دار مجازات آویخته شد.

 

بامداد امروز 7 بهمن حکم اعدام «یاسر - ک» سارق مسلح و متجاوز به عنف به مرحله اجرا درآمد.

 

در این مراسم مردم از اقدام سریع و قاطع دادگستری و نیروی انتظامی استان کرمان در برخورد با این گونه جرائم تشکر کرده و ادامه این برخوردها را با کسانی که باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شوند، خواستار شدند.

 

این سارق و متجاوز به عنف با استفاده از سلاح سرد مانند دشنه، چاقو و حتی شیشه‌های شکسته وارد منازل مردم می‌شد و اقدام به زورگیری و سرقت می‌کرد و در مواردی نیز زنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

 

یدالله موحد، دادستان عمومی و انقلاب کرمان در حاشیه این مراسم به ایسنا گفت: این مجرم که متاهل و دارای سابقه کیفری بود با استفاده از سلاح سرد مانند دشنه، چاقو و حتی شیشه‌های شکسته و با پوشاندن چهره خود وارد منازل اشخاص می‌شده است.

 

موحد اذعان کرد: فرد مذکور علاوه بر سرقت طلاجات و وجوه نقد نسبت به زنانی که در خانه تنها بوده‌اند، تعرض کرده و آنها را مورد اذیت و آزار جنسی قرار می‌داده است.

 

هشت مورد سرقت با سلاح سرد و تعدادی تجاوز به عنف توسط این سارق و متجاوز صورت گرفت و انگیزه اصلی وی برای ارتکاب این جرائم، سرقت و انجام جرائم اخلاقی بوده است.

 

 

حاشیه‌های مراسم:

 

- مجرم هنگام پیاده شدن از ماشین پلیس در حالی که دستبند به دست داشت، ترس و وحشت در چهره‌اش نمایان بود.

 

- پس از قرائت حکم توسط قاضی، عوامل اجرای حکم طناب را بر گردن مجرم انداخته و مراسم اعدام انجام شد.

 

- جسد مجرم پس از نیم ساعت از چوبه‌دار به پایین آورده شد و پس از معاینه پزشکی قانونی جهت سیر مراحل قانونی در آمبولانس نیروی انتظامی قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا