انتخاب دختر باحجاب در آکادمی موسیقی گوگوش جای سوال دارد؟+ تصاویر

تقابل آشکار من وتو با دین اسلام در برنامه های گوناگون آن بر کسی پوشیده نیست اما اینکه چرا شبکه من وتو و دست اندرکاران آن دختر مسلمان را برای خوانندگی انتخاب کرده و مخارج ناشی از انتخاب این فرد را متقبل می شوند سوالی است که نه مسئولان انگلیسی من وتو بلکه مخاطبان باید از خود پرسش کنند

 

صراط نوشت: چندی است که برنامه «آکادمی موسیقی» در شبکه انگلیسی من وتو آغاز شده است، اگرچه روند انتخاب شرکت کنندگان در برنامه مذکور حتی در سری قبل مورد اشکال بینندگان بود اما در سری جدید مسئولان شبکه با انتخاب دختر محجبه ای که گمان نمی رفت او را برای شرکت در آکادمی برگزینند تعجب همگان را برانگیخت.

 
قدم های آرام شبکه من وتو برای تغییر ذائقه و سبک زندگی با انتخاب دختر محجبه شنیده می شود، این شبکه با وجود آنکه بر نحوه پوشش و ... سایر شرکت کنندگان تاکید دارد اما در مورد دختر محجبه هیچ واکنشی نشان نداده و طوری وانمود می کند که شرکت یک زن با پوشش اسلامی در برنامه های موسیقی اشکالی ندارد، از سوی دیگر علیه حکومت دینی (نظام ج.ا.ا) اقدام به پخش برنامه و مستند کرده و حتی در بخش خبری خود اخباری را واگویه می کند که از سایر شبکه های ضدانقلاب پخش می شود.
تقابل آشکار من وتو با دین اسلام در برنامه های گوناگون آن بر کسی پوشیده نیست اما اینکه چرا شبکه من وتو و دست اندرکاران آن دختر مسلمان را برای خوانندگی انتخاب کرده و مخارج ناشی از انتخاب این فرد را متقبل می شوند سوالی است که نه مسئولان انگلیسی من وتو بلکه مخاطبان باید از خود پرسش کنند.

یاد و خاطره گوگوش در برنامه تلویزیونی صداوسیما

 
 شبکه ایرانی جام جم برنامه ای به نام اینجا ایران است را پخش می کند، در این برنامه که به عنوان یک جنگ مفرح شبانه معرفی شده است، ده مجری از جمله اقبال واحدی، محمد سلوکی ، حسین رفیعی، عبدالرضا امیراحمدی،محمد مطلب، در استودیو حضور داشته و به اجرای برنامه می پردازند.


به گزارش رویداد ، این برنامه که حسین رفیعی و عبدالرضا امیراحمدی مجری آن هستند، دیشب با حضور آقای باغبان باشی دونده پیشکسوت , فرد دیگری به نام پیرسلامی برگزاری شد.
در برنامه دیشب یکی از مهمان ها در عین بی توجهی مجریان چنین میگوید: خدا رحمت کند پدرش گوگوش رو اسمش ...بود.

پس از این جمله، واکنش مجریان و مسئولان برنامه این گونه بود که، دو مجری خندیدند و پس از آن تصاویر المپیک که در ایران زمان شاه برگزار شد را نشان دادند.

بی توجهی مسئولین برگزاری چنین برنامه هایی از تریبونی ها در فضای خارج از ایران که به عنوان منادی از جامعه داخلی کشور به حساب می آید، دست گلی است که می تواند هزینه هایی را به عرصه فرهنگی کشور تحمیل کند.

مدیران شبکه جام جم در معرفی این شبکه عنوان کرده بودند: این برنامه را با محوریت کشور عزیزمان ایران، آداب و رسوم و سنن اقوام مختلف ایرانی و مطالب متنوع و مختلف فرهنگی و هنری متناسب با اوقات فراغت شبانه ی بینندگان آماده سازی و پخش می شود .

حجت گوگوش دستگیر شد

رییس کلانتری 161 ابوذر از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای به نام «حجت گوگوش» در جنوب پایتخت خبر داد

 
سرگرد حجت‌الله مرادی درباره جزییات این خبر اظهار کرد: طی چند روز گذشته ماموران این کلانتری در راستای اجرای طرح‌های امنیت محله محور توانستند یکی از متهمان فراری سابقه‌دار به نام « حجت» معروف به «حجت گوگوش» را که در زمینه کلاهبرداری‌، تحت تعقیب مراجع قضایی بود، شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد : با انجام کارهای اطلاعاتی و کنترل‌های نامحسوس، مخفیگاه این متهم در خیابان ابوذر تهران مورد شناسایی قرار گرفت.

مردای افزود: ماموران با داشتن مجوز قضایی به منزل این کلاهبردار حرفه‌ای مراجعه کرده و «حجت» را درحالی که قصد داشت با استفاده از درگیری بین خانواده‌اش با پلیس فرار کند، با شلیک چند تیرهوایی دستگیر شد.

وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد متهم دستگیر شده دارای چندین مورد سابقه کیفری در خصوص سرقت، فرار در مرخصی ، ضرب و شتم عمدی، حمل و نگهداری مواد مخدر است.

رییس کلانتری 161 ابوذر تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که این متهم هنگامی که در زندان به سر می برده از زندانیان نیز کلاهبرداری می کرده است .کد مطلب :

منبع:  ایسنا

 

ماجرای دختر با حجاب در آکادمی گوگوش

 

سایت کافه سینما نوشت : چندی است که برنامه «آکادمی موسیقی» در شبکه انگلیسی من و تو آغاز شده است، اگرچه روند انتخاب شرکت کنندگان در برنامه مذکور حتی در سری قبل مورد اشکال بینندگان بود اما در سری جدید مسئولان شبکه با انتخاب دختر محجبه ای که گمان نمی رفت او را برای شرکت در آکادمی برگزینند تعجب همگان را برانگیخت.

قدم های آرام شبکه من و تو برای تغییر ذائقه و سبک زندگی با انتخاب دختر محجبه شنیده می شود، این شبکه با وجود آنکه بر نحوه پوشش و ... سایر شرکت کنندگان تاکید دارد اما در مورد دختر محجبه هیچ واکنشی نشان نداده و طوری وانمود می کند که شرکت یک زن با پوشش اسلامی در برنامه های موسیقی اشکالی ندارد، از سوی دیگر علیه حکومت دینی (نظام ج.ا.ا) اقدام به پخش برنامه و مستند کرده و حتی در بخش خبری خود اخباری را واگویه می کند که از سایر شبکه های ضدانقلاب پخش می شود.

تقابل آشکار من و تو با دین اسلام در برنامه های گوناگون آن بر کسی پوشیده نیست اما اینکه چرا شبکه من و تو و دست اندرکاران آن دختر مسلمان را برای خوانندگی انتخاب کرده و مخارج ناشی از انتخاب این فرد را متقبل می شوند سوالی است که نه مسئولان انگلیسی من و تو بلکه مخاطبان باید از خود پرسش کنند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا