طبس- سرپرستی یزدفردا: در پی حادثه رانندگی محور ده محمد- عشق آباد، که منجر به کشته شدن 6 هموطن گردید، امام جمعه و بخشدار بخش دستگردان با صدور اطلاعیه ای این مصیبت را تسلیت و از مسئولان امر خواستار پیگیری وضعیت جاده های این بخش شدند.

این حادثه که در برخورد یکدستگاه کامیونت ایسوزو و سواری پژو 405 در کیلومتر 20 جاده عشق آباد- ده محمد رخ داد منجر به فوت 6 نفر و زخمی شدن 3 سرنشین خودروهای مذکور گردید.

متن پیام آقایان حجت الاسلام اخلاقی فرد و حقانی ثانی که یک نسخه از آن در اختیار "یزدفردا" قرار گرفته به شرح ذیل است:

انا لالله و انا الیه راجعون

جان باختن 6 نفر و جراحت شدید 3 نفر از هموطنان عزیزمان در سانحه دلخراش تصادف دو دستگاه خودرو در ساعت 19 روز چهارشنبه مورخ 18/11/91 در کیلومتر 20 محور ده محمد به عشق­آباد باعث تأثر شدید مردم شریف، متدین و ولایتمدار و مسئولین بخش دستگردان گردید.

ضمن عرض تسلیت ویژه به خانواده­های داغدار، از درگاه احدیت آرزوی غفران و علو درجات برای جان باختگان و شفای عاجل و سلامتی کامل برای مصدومان حادثه داریم.

همچنین لازم می­دانیم از عنایت ویژه فرماندار محترم شهرستان طبس و سرعت عمل و تلاش­های مجدانه فرماندهی و پرسنل محترم انتظامی بخش دستگردان، فرماندهی و پرسنل محترم پلیس راه شهرستان طبس و پلیس راه ده محمد، شهردار محترم طبس و عشق­آباد و پرسنل محترمشان، پرسنل محترم راهدارخانه عشق­آباد، جمعیت هلال احمر شهرستان، پایگاه امداد و نجات جاده­ای تپه طاق، اورژانس 115 ده محمد، عشق­آباد و آزبکوه که در کمک­ رسانی به هموطنان حادثه­ دیده نهایت تلاش خود را معطوف داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.

به همه هم­وطنانی که در یک سال گذشته به دلیل حوادث رانندگی در محور ده محمد- عشق­آباد- تپه­طاق، عزیزانشان را از دست داده­اند، بار دیگر تسلیت عرض نماییم.

فوت 12 نفر از هموطنان عزیز از ابتدای سال 1391 تا کنون در محور ده محمد- عشق­آباد- تپه طاق، مکرراً خاطر همشهریان عزیز را جریحه ­دار و برای همه ما سال تلخی را رقم زد.

امید است با به نتیجه رسیدن تلاش­ها و پیگیری­های مسئولان محترم شهرستان و استان و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص بهبود کیفیت راه­های منطقه و تأمین امکانات کامل امداد و نجات، روز به روز سطح ایمنی جاده­های بخش دستگردان نیز همچون سایر جاده­های کشور ارتقاء یافته و در حفظ جان و تأمین سلامتی مردم عزیز از هیچ کوششی فروگذار نکرده باشیم.

         قاسم اخلاقی­فرد                                                         سید احمد حقانی ثانی

امام جمعه بخش دستگردان (عشق­آباد)                                        بخشدار دستگردان

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا