یزدفردا :رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: تیزبینی افسران متخصص این پلیس باعث رو شدن دست یک سارق اینترنتی 60 میلیون تومانی شد .

سرهنگ"کاکوان " رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو مراجعه مدیر یکی از فروشگاه های اینترنتی به این یگان مبنی بر اینکه مدتی پیش فردی نامعلوم اقدام به خرید تعدادی گوشی تلفن همراه و لب تاپ به ارزش 602400000 ریال از این فروشگاه کرده ولی طی چندین تماس برخوردهای مشکوکی داشته، ماموران بررسی های خود را آغاز کردند.
سرهنگ کاکوان افزود: پس از بررسی صحت ادعای مدیر فروشگاه و تماس های مکرر متهم مبنی بر دریافت سریع کالاهای خریداری شده ، پلیس اقدامات لازم را در خصوص این پرونده آغاز کرد که در نهایت با بررسی به عمل آمده مشخص شد  متهم فرد دیگری را برای دریافت اجناس به فروشگاه فرستاده است .
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از تحقیقات فنی ، تخصصی و پیگیری های لازم صاحب حساب شناسایی و به این پلیس احضار شد، نامبرده در پاسخ به سوال افسر پرونده ضمن بی اطلاعی از خرید و برداشت های صورت گرفت اظهار داشت: کلیه کارت ها و اطلاعات بانکی وی در اختیار شاگردش می باشد ، لذا طی عملیاتی متهم فوق به همراه همدستش دستگیر و به این یگان انتقال داده شدند.
سرهنگ کاکوان تصریح کرد: متهم اول ضمن اعتراف به جرم خود اظهار داشت شماره کارت و رمز صاحبکارم را داشتم و در فرصت مناسب این اطلاعات را در اختیار دوستم گذاشتم و اقدام به خرید اینترنتی با مبالغ بالا کردم.
رییس پلیس فتا تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر به شهروندان هشدار داد: به هیچ عنوان اطلاعات بانکی و رمزهای کارت خود را در اختیار دیگران نگذاشته و در صورتیکه کارت شما مفقود و یا به سرقت رفت سریعاً رمز خود را تغییر داده و موضوع را به بانک اطلاع دهید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا