"حسن فروزان" در توصیه به خادمین نماز گفت: شما به این امر مهم فراخوانده شده اید و باید با درایت و دقت نظر از این دعوت نهایت حسن استفاده را نمایید.

طبس- سرپرستی یزدفردا: در آستانه فصل بهار سرآغاز بهار طبيعت، از نيروهاي خادم الصلوه كه امر انتظامات برگزاري نماز در آستان مبارك حضرت حسين بن موسي الكاظم (ع) طبس را بر عهده دارند، تجليل شد.

معاونت فرهنگي موسسه آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس و ارامگاه شهید مدرس کاشمر در این مراسم، توفیق خدمت در آستان مبارک را امری مقدس و صیانت از این توفیق را حائز اهمیت دانست.

"حسن فروزان" در توصیه به خادمین نماز گفت: شما به این امر مهم فراخوانده شده اید و باید با درایت و دقت نظر از این دعوت نهایت حسن استفاده را نموده و با رعایت نظم و انضباط و برخورد متین در گفتار و کردار با زائران زمینه حضور ارزشمند آنان را در نماز جماعت و بهره مندی از زیارت فرزند موسی بن جعفر(ع) فراهم نمایید.

در پايان اين جلسه كه با حضور 25 نفر از نیروهای جوان خادم الصلوه در محل فرهنگسراي حضرت انجام شد، به 5 نفر از نيروهایی که تا کنون تلاش و اهتمام بیشتری در تکریم زائران داشته اند هدايايي متبرك تقديم گردید.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا