رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری فردی که پس از سرقت سیم کارت  و سوءاستفاده از آن اقدام به سرقت اینترنتی کرده بود، خبر داد .

 سرهنگ "مرتضویان" رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب وی، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند.
رییس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:  در بررسی های اولیه مشخص شد که کلیه برداشت ها از طریق سیم کارت اعتباری به شماره معلوم و صرف خرید اینترنتی کارت شارژ تلفن شده است ، لذا صاحب خط مذکور خانمی از توابع یکی از روستاهای این شهرستان به پلیس احضار شد، وی عنوان کرد که این سیم کارت متعلق به او نمی باشد و از آن اطلاعی ندارد.
وی تصریح کرد: طی استعلام های صورت گرفته معلوم شد سیم کارتی توسط برادر این خانم و با استفاده ازمدارک هویتی وی صادر شده و سیم کارت مورد استفاده متهم، جایزه سیم کارت اول بوده که به دست آنها نرسیده است.
سرهنگ مرتضویان افزود: پس از تحقیقات فنی وتخصصی متهم شناسایی و دستگیر شد، وی به جرم خود معترف و اظهار کرد: از دفتر خدمات ارتباطی روستای مزبور که برادرم مسئول آن می باشد،  سیم کارت را سرقت کرده و با توجه به اینکه برادر شاکی از همکلاسی های من بود زمانیکه برای پرداخت شهریه به کافی نت رفته بودیم وی این اطلاعات را به صورت مکتوب همراه داشت و من درفرصتی مناسب آن را یادداشت و اقدام به سرقت از حساب کردم.
این مقام انتظامی در پایان اعلام کرد: نهایتاً مجرم به اتهام سرقت سیم کارت و سوءاستفاده از آن و نیز سرقت اینترنتی از حساب  روانه زندان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا