رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی عامل برداشت از حساب خبر داد و گفت : متهم علاوه بربرداشت طلبش ، یکسال با حساب شاکی خرید اینترنتی می کرده است.

 سرهنگ"مرتضویان" رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب وی ، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.
سرهنگ مرتضویان ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد که کلیه برداشت ها به صورت اینترنتی و همچنین خرید کارت شارژ تلفن بوده است که با استعلام های و تحقیقات فنی صورت گرفته متهم شناسایی و به این یگان احضار شد.
این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی های اولیه جرم خود را انکار ولی در نهایت پس از روبرو شدن با مستندات به جرم خود اعتراف و اظهار داشت دوست برادر شاکی می باشد و توسط وی به کارت عابر و رمز آن جهت برداشت طلبش دست یافته و پس از برداشت وجه مورد نظر، اقدام به فعال سازی رمز دوم و خرید اینترنتی کرده است.
رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد به شهروندان هشدار داد: به هیچ عنوان کارت عابر بانک و اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورتیکه گمان کردید اطلاعات شما در اختیار دیگران قرار دارد سریعاً نسبت به تغییر آن اقدام کنید.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا