فرماندار تفت با صدور پیام تبریکی فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "ابوالقاسم دهقان" در این پیام سالروز ولادت بانوي بزرگوار اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) كه از سوي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني(ره) به عنوان روز زن نامگذاري شده است را نقطه عطفي در احياي فرهنگ فاطمي ارزیابی کرده و آورده است: روز ولادت حضرت صدیقه طاهره(س)، روز ميلاد انسانى است که تمام ارزش‌‌هاى متعالى در وجود ملكوتي‌اش جلوه گر است.

فرماندار تفت در این پیام با اشاره به این که زندگي اين يگانه يادگار رسول گرامي اسلام(ص)، مكتبي براي رشد و تعالي تمامي زنان بانوان  درهمه ادوار تاريخ است افزوده است:زندگي حضرت زهراي مرضيه(س) در مقام دخت شايسته پيامبر، در جايگاه همسر فداكار حضرت امام علي(ع) و به منزله مادر امامان بزرگوار شيعه، هر يك درسي ارزشمند و پربهاست.

 در بخش دیگری از این پیام آماده است: نام گذاری این یوم الله به عنوان روز زن، افتخاري بزرگ براي بانوان به شمار مي‌آيد تا با بهره‌گيري از شخصيت والا و الهي حضرت فاطمه زهرا(س) در تكامل و ارتقاي شخصيت خود اقدام نمايند.

فرماندار تفت در پایان با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن و همچنین سلاله مطهرش امام راحل عظیم الشان(ره) موفقيت روزافزون همگان به ويژه زنان پاكدامن و نجيب ايران اسلامي را در راه تربيت فرزنداني در شان اسلام و انقلاب، از درگاه خداي متعال مسئلت نموده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا