اقشار مختلف مردم دارالعباده یزد امروز بعد از نماز جمعه طی راهپیمایی ،اهانت و هتک حرمت مرقد مطهر حجر بن عدی، صحابه پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم کردند.

عکس: خبرنگار یزد فردا :  مسعود میرجلیلی === اقشار مختلف مردم دارالعباده یزد ،امروز بعد از نماز جمعه طی راهپیمایی ،اهانت و هتک حرمت مرقد مطهر حجر بن عدی، صحابه پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم کردند.این مراسم با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایتمدار یزد و بعد از پایان اقامه نمازعبادی سیاسی جمعه از محل مسجد ملا اسماعیل تا چهار راه شهداء برگزار شد .

راهپیمایان در حالی که دست نوشته ها و پلاکارهای مختلفی مبنی بر محکوم کردن جنایات تروریست های تکفیری و سلفی در اهانت به اماکن مذهبی و قبور صحابی اسلام را با خود حمل می کردند باشعارهای مختلف ، خشم و نفرت خود را به عوامل استکبار جهانی نشان دادند .

مردمان مومن و همیشه در صحنه یزد همچنین درطول این مسیر در خیایان های مسجد ملا اسماعیل و قیام با شعارهای الله اکبر ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر تروریست بر حمایت از امت اسلام در مقابل دنیای استکباری تاکید کردند .

همچنین در پایان این مراسم پرشور در چهار راه شهدا ، قطعنامه پایانی و سراسری در قالب چهار بند توسط سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد قرائت که با تکبیر حاضرین مواد آن مورد تائید و تاکید قرار گرفت .

در این قطعنامه ، اهانت وقیحانه توسط تروریست های تکفیری در سوریه به مرقد مطهر حجر بن عدی را حرکتی شرمانه برای ایجاد اختلاف بین امت اسلام ذکر کردند .

راهپیمایان همچنین ضمن محکوم کردن این جنایت زشت بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه گران و عوامل آنها در جهان اسلام و همچنین وحدت مسلمانان در مقابل اهداف آمریکا و اسرائیل غاصب تاکید شد.

مردم یزد از مجامع بین المللی خواستار نشان دادن عکس العمل در مقابل حرکات مذبوحانه استکبار جهانی شدند و نقض حریم هوایی سوریه توسط رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند .

حجت الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در حاشیه راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگار یزد فردا ضمن محکوم نمودن این اهانت وقیحانه ،گفت: مشابه این تظاهرات اعتراض آمیز با حضور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و خداجو در 25 منطقه استان یزد برگزار شد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا