رییس پلیس فتا فارس از دستگیری عامل هتک حرمت دختر جوانی در این استان خبر داد و گفت: متهم که عموی ناتنی شاکیه بود هدف خود را عدم رضایت در ازدواج این خانم عنوان کرد.
سرهنگ"حسینی" رئیس پلیس فتا استان فارس در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت فردی مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی برای وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
سرهنگ حسینی در تشریح این خبر گفت: بنابر اظهارات شاکیه و بررسی های انجام شده مشخص شد فردی با ارسال پیامک و ایمیل های دروغین برای نامزد شاکیه موجب مزاحمت و آزار آنها را فراهم کرده است که در تحقیقات اولیه، کارشناسان متوجه شدند که ایمیل ها از طریق سیستم کافی نتی در شهرستان داراب ارسال شده است.
رییس پلیس فتا فارس افزود: پس از احضار مسئول کافی نت و بررسی سیستم های این مرکز و دفتر ثبت کاربران ، نهایتاً متهم که عموی ناتنی شاکیه بود شناسایی و دستگیر شد ، متهم در بازجویی های بعمل آمده به جرم خود اقرار و اظهار ندامت و پشیمانی کرد.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: متهم هدف خود را علاقه زیاد به برادرزاده اش و اینکه نمی خواسته ازدواج وی با شخصی که دور از شهر محل زندگیشان است صورت گیرد عنوان کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا