صادرات محصولات شرکت سایپا به عراق که در 3 سال گذشته رتبه اول فروش خودروسواری این بازار را دراختیار داشته از مرز یکصد هزار دستگاه خودرو گذشت.

 

به گزارش اطلاع رسانی سایپا فروش این تعداد از محصولات شرکت سایپا در بازار عراق مرهون عزم مدیریت ارشد و تلاش پرسنل خدوم شرکت سایپا در داخل ایران و همت کارکنان شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت سایپا در بازار عراق است. لازم به ذکر است که در این موفقیت بزرگ احساس مسئولیت، همدلی و فداکاری مسئولین و کارکنان نهادهای مرتبط جمهوری اسلامی ایران از جمله پلیس راهور، گمرک، هنگ مرزی و ... و هماهنگی با همتایان عراقی نقش کلیدی داشته و تنها در سایه چنین تلاش های سترگی شرکت سایپا موفق به دستیابی به اعداد و ارقام فوق گردیده است.


شرکت سایپا با به کارگیری تجربیات سایر بازارهای صادراتی و شناخت دقیق مزیت های رقابتی محصولات خود در بازار عراق از ابتدای ورود به این بازار راه اندازی و گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود در بازار عراق و ارائه خدمات رقابتی را سرلوحه فعالیت های خود قرارداد که اخبار افتتاح مراکز فروش و خدمات پس از فروش در شهرهای مختلف از جمله کربلا و نجف قبلاً به اطلاع هموطنان رسیده است. ورود خودروی تیبا به سبد محصولات صادراتی سایپا علاوه بر افزایش تنوع محصولات، دسترسی به بخش متفاوتی از بازار عراق را میسر گردانید.


با توجه به اقبال عمومی نسبت به محصولات شرکت سایپا، این شرکت مصمم به راه اندازی خط تولید محصولات خود در عراق گردید. از سال 1389 مونتاژ محصولات سایپا در عراق با سرمایه گذاری نماینده سایپا در عراق آغاز و به تدریج عمق تولید این محصولات در حال افزایش است به گونه ای که خط تولید محصولات سایپا با سطح تکنولوژی بالا در تیر ماه سال جاری در عراق افتتاح خواهد شد.


شرکت سایپا بزرگترین صادرکننده خودرو کشور و تنها خودروساز ایرانی است که تاکنون 6 بار به عنوان صادرکننده نمونه انتخاب و به کسب مقام صادرکننده ممتاز نائل آمده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا