.
مشاور استاندار يزد: عدالت محوري دولتمردان، زمينه ساز استقرار حكومت عدالت گستر حضرت مهدي(عج) است.
دبير شوراي اطلاع رساني استان يزد: يكي از چالشهاي مهم پيش روي دولت نهم ضعف اطلاع رساني از عملكرد دولت است.
 
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد مشاور استاندار و رئيس روابط عمومي استانداري يزد در جمع مسئولان روابط عمومي هاي شهرستان تفت با اعلام اين خبر گفت: تيم كاري آقاي دكتر احمدي نژاد كساني بودند كه كمترين حضور را در عرصه هاي رسانه اي كشور داشتند و چون با كارهاي عملياتي خود شناخته مي شدند گرايش آنها به تبليغ و اطلاع رساني كمتر بود و به همين دليل در خصوص فعاليتهاي انجام شده دولت نهم كه نسبت به قبل رشد بيشتري نيز داشته اطلاع رساني كمتري صورت گرفته است.

 

 محمد رضا ملك ثابت با اشاره به گرايش ذاتي جوامع بشري به سوي عدالت افزود: دولت نهم، عدالت محوري و مهرورزي را سرلوحه كار خود قرار داده است و ما كارگزاران نظام بايد با اقدامات شجاعانه و خداپسندانه، عدالت را در جامعه نهادينه و عشق مردم به تشكيل حكومت عدالت گستر حضرت مهدي (عج) را بيشتر كنيم.
وي ايجاد عدالت، حفظ منافع عمومي جامعه و حفظ سرمايه هاي ملي را از اهداف اجراي طرح سهميه بندي بنزين و مديريت مصرف سوخت از سوي دولت دانست و تصريح كرد: اين حركت، علاوه بر كاهش مصرف سوخت،آلودگي هوا، ترافيك و خسارات جاني و مالي ناشي از تصادفات؛ باعث كاهش آسيب پذيري دولت در مقابله با تحريم اقتصادي بيگانگان نيز مي شود.
مشاور استاندار در خصوص ادغام سازمان مديريت و برنامه ريزي در استانداري ها اظهار داشت: چون نظام اداري ما وارداتي است مي بايست بسياري از قوانين، اصلاح و برخي ساختارها جراحي مي شد كه دولت نهم شجاعانه و با عزمي راسخ اين اصلاح ساختار را انجام داد.
محمد رضا ملك ثابت اين حركت اصلاحي را به نفع نظام اداري كشور دانست و ابراز اميدواري كرد: ادغام سازمان مديريت يكپارچگي بيشتر سيستم مديريتي استان را به همراه داشته باشد و از موازي كاري و به هدر رفتن منابع جلوگيري شود.
وي ابلاغ آئين نامه جديد روابط عمومي ها از سوي رئيس جمهور را تحولي بزرگ در حوزه روابط عمومي ها خواند و گفت: در اين آئين نامه شرح وظايف و اختيارات روابط عمومي ها به طور كامل اصلاح شده و با اجراي آن بسياري از مشكلات اين نهاد در عرصه اطلاع رساني شفاف و صريح به مردم بر طرف خواهد شد.
دبير شوراي اطلاع رساني استان يزد، اطلاع رساني دو طرفه را در موقعيت كنوني ضروري عنوان كرد و گفت: همه دستگاه هاي اجرايي استان بايد تلاش كنند ضمن برقراري ارتباط نزديك با مردم و استفاده از زبان برتر، آنها را از عملكرد دولت مطلع سازند و در عين حال با استقبال از انتقادات و پيشنهادات مردمي و ترتيب اثر دادن به آنها، اعتماد عمومي را افزايش داده و مناسبات ملت و دولت را بهبود بخشند.
رئيس روابط عمومي استانداري يزد از افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي دولت نهم در هفته دولت خبر داد و افزود: اين نمايشگاه با هدف به تصوير كشيدن اقدامات انجام شده توسط دستگاههاي اجرائي استان در دو سال گذشته در بيش از يك صد غرفه همراه با اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري برگزار مي شود.
محمد رضا ملك ثابت مقابله با جنگ رواني و تبليغاتي رسانه هاي غربي را از جمله وظايف مهم و اساسي روابط عمومي ها دانست و اضافه كرد: روابط عمومي ها بايد با اطلاع رساني گسترده و صحيح از اقدامات دولت، به منظور دفاع از ارزشهاي انقلاب اسلامي و خنثي كردن توطئه هاي بدخواهان وارد اين جنگ رواني و كودتاي نرمي كه دشمن شروع كرده است بشوند.
وي از محمد رضا فلاح زاده استاندار جديد يزد به عنوان مديري متعهد و با تجربه ياد كرد و گفت: فلاح زاده پيش از اين مسئوليت هاي مهمي نظير فرماندهي ارشد سپاه استان هاي يزد و فارس و فرماندهي لشكر 40 مهندسي اصفهان و 19 فجر را بر عهده داشته است.
ملك ثابت با اشاره به آخرين مسئوليت فلاح زاده در سمت فرماندهي قرارگاه سازندگي كربلا گفت: وي بسياري از پروژه هاي مهم كشور از جمله بخشي از طرح عظيم عسلويه و تعدادي از پلها، سدها و .. را مديريت و به نتيجه رسانيده است.
 دبير شوراي اطلاع رساني استان با اشاره به علاقه مندي استاندار جديد به فعاليت هاي فرهنگي؛ خاصه رسانه ها و روابط عمومي ها اظهار اميدواري كرد: حضور وي تاثير به سزايي در بهبود امر اطلاع رساني و افزايش كارآئي روابط عمومي هاي استان داشته باشد.
 
 

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا