وزير كشور: تلاش دولت نهم، استفاده از فرصتها براي خدمت به مردم است

داخلي. سياسي. استاندار. معارفه.

وزير كشور گفت: تلاش دولت نهم،استفاده از لحظه‌ها و فرصتها براي خدمت هرچه بيشتر به مردم است.

به‌گزارش يزدفردا به نقل از ايرنا "حجت‌الاسلام‌والمسلمين"مصطفي پورمحمدي" روز سه‌شنبه در مراسم توديع و معارفه استاندار يزد افزود: بايد از امكانات و استعدادها براي پيشبرد امور بهره گرفت و اجازه ندهيم كه اين موقعيت هدر رود.

وي دولت نهم را در ارائه اين تصميم تاحدي موفق خواند و اضافه كرد: اين فضا و روحيه در بين همكاران دولت ايجاد شده‌است و بايد با پركاري، وفاداري و دلسوزي بيشتر آن را به فرهنگ تبديل كنيم تا بطور كامل محقق شود.

پورمحمدي با اشاره به موقعيتهاي ويژه استان يزد اظهار داشت: اساس رشد و توسعه اين استان آب است كه بايد سعي شود با همت مسوولان، اين كمبود مرتفع و انتقال آب به نتيجه مطلوب برسد.

وزير كشور، مردم استان يزد را مستحق بالاترين خدمت رساني دانست و تصريح كرد: با استعداد و ظرفيت‌هاي موجود در يزد، در اين استان نه تنها بيكاري نبايد وجود داشنه باشد بلكه بايد جويندگان كار ديگر استانها را نيز جذب كند.

پيش از سخنان وزير كشور ، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد ، نماينده‌مردم يزد و صدوق درمجلس شوراي اسلامي، سرپرست استانداري و استاندار سابق يزد نيز سخناني درباره وضعيت استان، عملكرد دوساله دولت نهم و لزوم توجه به ضروريات و خواستهاي مردم اين منطقه بيان داشتند.

در اين مراسم، نمايندگان مردم استان يزد در مجلس شوراي اسلامي ، مديران كل ، فرماندهاي نيروهاي نظامي و انتظامي ، فرمانداران ، روساي سازمانها و نهادها و جمعي از خانواده‌هاي معظم شهدا حضور داشتند.

در پايان،ضمن قدرداني از خدمات " ابوالقاسم عاصي " استاندار سابق يزد ، "محمدرضا فلاح زاده" به عنوان استاندار جديد معرفي شد.

در پي استعفاي "ابوالقاسم عاصي"استاندار سابق يزد، از ‪ ۲۶‬تيرماه امسال طي حكم وزير كشور، "سيدعليرضا نبوي زاده" معاون عمراني، به عنوان سرپرست استانداري مشغول خدمت بود تا سرانجام هيات دولت يكشنبه گذشته " محمدرضا فلاح زاده" را به عنوان استاندار جديد استان يزد معرفي كرد.

فلاح‌زاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس و اهل شهرستان ابركوه يزد است كه پيش از اين فرماندهي قرارگاه سازندگي كربلا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را بر عهده داشته است .

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا