يزدفردا "در مراسم توديع و معارفه استاندار جديد يزد ،محمدرضا فلاح زاده استاندار جدید یزد در سخنانی خاطرنشان کرد:با توکل به خدا و توسل به اهل بیت و با همکاری و همفکری همه مسئولان،روحانیون،ائمه جمعه،نخبگان ودانشمندان در گام نخست مصوبات استانی را به اتمام می رسانیم.

محمد رضا فلاح زاده با اشاره به مصوبه استانی هیات دولت در زمینه خط دوم انتقال آب استان گفت: آب عمده ترین مشکل کشور و استان یزد است و باید نیاز استان در این زمینه را با انتقال آب از حوزه مرکزی زاگرس برطرف کنیم و در این زمینه باید هم دست در دست هم داده و کمربندها راببندیم و در پی اجرائی شدن این مصوبات و طرح ها باشیم.

وی با بیان اینکه معادن فراوان روی،منگنز،آهن و اورانیوم استان یزدبه صورت عادلانه در کشور تقسیم می شود،اظهارداشت:عادلانه است که آبی که از زاگرس سرازیر می شود به کویر منتقل و در مرحله بعد با انتقال آب از خلیج فارس به کویر شاهد رشد صنعت وکشاورزی در استان باشیم.

وی زمینه های اجتماعی،فرهنگی وامنیتی راگام بعدی در استان ذکر وتاکید کرد:اشتغال با تاکید بر طرح های زودبازده،مسکن با تهیه طرح جامع مسکن،کشاورزی با احیاءبرخی قنوات ومکانیزه کردن کشاورزی،عمران با ارتقاء برخی راهها و توسعه راههای روستائی ، اتصال به استان فارس در بخش ریلی و انرژی با تاکید بر ایجاد پتروشیمی وتهیه طرح جامع صنعتی استان از قدم های بعدی خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه یزد استانی ویژه است: تاکیدکرد:من امیدوارم با همکاری همه گام های موثری در استان بردارم ودر این زمینه از همه انتظار همکاری وهمفکری دارم.

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا