استاندار يزد در جلسه شوراي اداري شهرستان ميبد: بر اساس اسناد موجود ثبتي مرز ميبد واردكان مشخص شود 

يزدفردا :استاندار يزد در جلسه شوراي اداري شهرستان ميبدگفت :هر چه سريعتر بر اساس اسناد موجود ثبتي مر زميبد واردكان مشخص شود

به گزارش يزدفردا به نقل از ميبد نيوز "در جلسه شوراي اداري شهرستان ميبد كه صبح امروز( 10شهريور) برگزار شد استاندار يزدگفت با توجه به توانمنديهاي موجود شهرستان ميبد وسابقه ديرينه در فرهنگ وصنعت ،حل مشكلات اين شهر ستان را از اهم كارها برشمرد .

وي با اشاره به اينكه مردم سختكوش و خير وفرهيخته ميبد شايسته حمايت بيشتر هستند از اين شهر به عنوان سبقه فرهنگی استان وكشور ياد كرد. استاندار يزد با اشاره به اينكه همه مردم ايران واستان برابر وبرادرند افزود البته مساله مرز و محدوده از اهميت خاصي برخوردار است ودر اين خصوص با دستور اكيد از مسئولان خواست تا هرچه سريعتر بر اساس اسناد ثبتي موجود تصميم گيري نموده وبه اين بحث پايان دهند وي مردم ميبد واردكان را عزيز برشمرد وحل اين موضوع را از مصوبات اين سفر اعلام كرد.

آقاي فلاح زاده با اشاره به حضور چشمگير مردم ميبد در صنعت به مصوبات سفر رياست جمهوري اشاره كرد وگفت : ايجاد پتروشيمي در ميبد نيز از ديگر مصوبات اين جلسه است وبايد بر اساس دستور رئيس جمهوري اين موضوع پيگيري شود.

در اين جلسه يحيي زاده نماينده مردم ميبد وتفت در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سابقه فرهنگي وتمدني ميبد به ديدار وزير كشور از بيت مرحوم آيت الله العظمي حائري مهرجردي ميبدي اشاره كرد وگفت باتوجه به نظر وزير كشور كه ایشان خود نبیره آيت الله موسس هستند تبديل منزل آيت الله حائري به موزه را خواستار شد.

يحيي زاده در ادامه با اشاره به مشكلات بخش صنعت از مسئولان خواست تا در جهت توسعه واحدهاي فولادي در ميبد تلاش كنند. وي به وعده هاي دولت نهم اشاره كرد وافزود همه مي دانيم كه اين دولت بر سر وعده هايش مصمم است ورهبر انقلاب هم ضمن تائيد اين دولت از رئيس جمهوري خواسته اند كه در اجراي مصوبات كوتاهي نشود واگر موردي امكان تحقق ندارد به مردم با دليل ومنطق توضيح داده شود .

نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مصوبات هيات دولت در استان گفت: موضوع پتروشيمي ميبد نيز از مصوبات اين سفر است كه متاسفانه از قلم افتاده بود وپس از حدود 3 ماه پيگيري از سوي اينجانب و معاون برنامه ريزي استانداري و مدير كل صنايع و پياده شدن نوار جلسات رئيس جمهوري دستور لازم را صادر نمودند.

یحیی زاده اجراي طرح پتروشيمي ميبد را بزرگترين عرصه آزمون عدالت خواهي دولت نهم برشمرد وگفت در اواخر سال گذشته هيات دولت انتقال گاز اتيلن به استان يزد به منظور ايجاد دو واحد پتروشيمي را مصوب نموده بود که طرح پتروشيمي ميبد يكي از مصوبات سفر به استان يزد است. در اين جلسه فرماندار ميبد ومدير كل صداوسيماي يزد، مدير عامل مخابرات و رئيس سازمان آموزش وپرورش استان گزارشي از عملكرد دستگاه مربوطه را در استان وشهرستان ميبد ارایه كردند.

 

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا