جلسه پيگيري مصوبات سفر رياست جمهوري به استان يزد



جلسه پيگيري مصوبات سفر رياست جمهوري به استان يزد به منظور تسريع در اخذ مجوز كميسيون ماده 32 به رياست محمد رضا فلاح زاده استاندار يزد و با حضور مديران تعدادي از دستگاه هاي اجرايي استان در محل سالن مهندس حميديا تشكيل شد .

در اين جلسه استاندار يزد در سخناني با اشاره به اينكه در سفر هيات دولت به استان هاي يزد در رديف بيست و ششم قرار داشته گفت فرصت كم است و هيچ مصوبه اي نبايد معطل بماند بايستي همه دست به دست هم دهيم و نهايت سعي و تلاش خود را در جهت گنجاندن مصوبات در بودجه سال 87 به كار گيريم زيرا در غير اين صورت 12 ماه كاري از دست داده و استان متضرر خواهد شد .

مهندس فلاح زاده افزود: پيگيري اصلي مصوبات به عهده مديران دستگاه هاست كه لازم است مصوبه از وزارتخانه عبور كند و پيگيري آن در سازمان مديريت انجام شود . استاندار يزد از مديران دستگاه ها خواست ضمن به كارگيري توان اصلي خود در اجرايي شدن مصوبات سفر رياست جمهوري به استان براي رفع هرگونه مانعي با وزرا و معاونين آنان تشكيل جلسه دهند و گزارش فعاليت هاي انجام شده را به صورت مكتوب به استانداري ارسال دارند . دراين نشست كاظم فروغي نسب دبيرستاد پيگيري مصوبات سفررياست جمهوري به استان درسخناني ضمن برشمردن تعداد مصوباتي كه نياز به طي مراحل كميسيون ماده 32 دارند اقدامات انجام شده دستگاه ها و ستاد پيگيري مصوبات دراين خصوص راطي گزارشي به اطلاع رساند .

دراين جلسه مديران راه و ترابري ، صنايع و معادن ، جهاد كشاورزي ، دانشگاه يزد ، منابع طبيعي ، شركت آب منطقه اي ، دانشگاه علوم پزشكي ، فرودگاه ، بازرسي كل اداره زندانها ، انتقال خون و تربيت بدني گزارش روند پيشرفت مصوبات سفر رياست جمهوري به استان را ارائه دادند .

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا