استاندار يزد: رسانه هاي ارتباط جمعي بايد فرهنگ اصيل اسلامي را نشر دهند.

تلفيق فرهنگ و تعاليم اسلامي با علوم پزشكي درحفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه تاثيربه سزايي دارد.



به گزارش روابط عمومی استانداری يزد در شوراي سلامت و امنيت غذايي استان كه با حضور جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي استان برگزار شد . استاندار يزد انجام فرهنگ سازي به منظور گسترش فرهنگ سلامت در جامعه را يك ضرورت عنوان و تاكيد كرد : رسانه هاي ارتباط جمعي بايد فرهنگ اصيل اسلامي را نشر دهند چرا كه تلفيق فرهنگ و تعاليم اسلامي با علوم پزشكي در حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه تاثير به سزايي دارد .

محمد رضا فلاح زاده دسته بندي كارها و داشتن يك برنامه ريزي دقيق براي تحقق اهداف انقلاب و نظام را از سوي مسئولان استان بسيار حائز اهميت بر شمرد و گفت : مديران دستگاه هاي اجرايي موظف هستند با هدف گذاري صحيح و همكاري و همفكري با يكديگر حداكثر تواناييهاي خود را به كار بگيرند تا اهداف مشخص شده از سوي دستگاه مربوط در استان تامين شود.
وي مشخص كردن راهكارهاي دستيابي به اهداف هراداره وسازمان را مستلزم بررسي چالش هاي پيش روي و شناسايي تهديدات موجوددر رسيدن به اهداف نهاد مربوطه دانست و افزود : بايد مديران دستگاههاي اجرايي استان چشم اندازي از نيازمنديهاي خود تعريف كنند و براي رسيدن به اهداف خود اقدامات كارشناسي و مناسبي را با چشم اندازهاي طولاني مدت انجام دهند .

استاندار يزد داشتن نيت پاك و خالص براي كار در راه خدا را يادآور شد و اضافه كرد : تنها با نيت پاك و خالص است كه محبت مسئولان در دل عموم اقشار جامعه قرار مي گيرد و بايد با قدرت تفكر و برنامه ريزي از تواناييهايي كه خدا در اختيار ما قرار داده است حداكثر بهره برداري را داشته باشيم .

محمدرضا فلاح زاده با انتقاد از سبك معماري و شهرسازي برخي از نقاط استان ابراز اميدواري كرد : با يك برنامه دقيق و مشخص براي 10 تا 20 سال اينده در استان شاهد گسترش معماري و شهرسازي اسلامي در استان باشيم . وي ترويج فرهنگ كار و معارف اسلامي در جامعه را براي پيشگيري از ابتلا به بيماري هاي شايع استان نظير قلبي و عروقي، سرطان و ديابت بسيار موثر اعلام كرد .

معاون سياسي امنيتي استانداري يزد هم در اين نشست تامين امنيت و سلامت در جامعه را از وظايف ذاتي و اساسي حاكميت و نظام اعلام و تصريح كرد : در استان هم اين دو مقوله بسيار مورد توجه قرار گرفت و تامين سلامت مردم در جامعه در اولويت هاي كاري استان بودكه در همين راستا به طور مرتب جلسات شوراي سلامت و امنيت غذايي استان تشكيل و راهكارهاي ارتقاء سلامت جامعه بررسي شده است .

عبدالرسول دوران مشخص كردن استراتژي سلامت استان را از وظايف مهم اين شورا عنوان و خاطر نشان كرد : بايد هدف گذاري صحيح داشته باشيم و در جهت اجرايي كردن پيشنهادات و اهداف مشخص شده با عزم جدي گام بر داريم .

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا