دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به آغاز برنامه‌ریزی‌های حزب متبوعش برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: به فکر انتخابات آینده مجلس هستیم، حزب کارگزاران در تمام انتخابات‌ها فعال بوده و در انتخابات آتی نیز شرکت خواهد کرد.


غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنرانی دیشب حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین دکتر حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار داشت: صحبت‌های دیشب رئیس‌جمهور همانند تمامی سخنرانی‌های وی نمایانگر اعتدال و پرهیز از بینش‌های افراطی و غیرعاقلانه است.

وی افزود: برخورد اعتدال‌گرایانه و عاقلانه هم در داخل کشور مورد استقبال آحاد ملت قرار گرفته و هم در سطح جهانی مورد توجه مردم، سیاست‌مداران و محافل سیاسی قرار خواهد گرفت. دبیرکل حزب کارگزاران تصریح کرد: پیش‌روی رئیس‌جمهور بر محور اعتدال و برخورد عاقلانه، در تغییر دیدگاه‌های خشونت‌آمیز و تغییر واکنش‌های تند سال‌های اخیر علیه جمهوری‌اسلامی‌ایران، اثرگذار است.

کرباسچی ادامه داد: زمانی که با دنیا، عاقلانه و خردمندانه برخورد کنیم و منطق اعتدال را در مقابل افراط قرار دهیم، شخصیت‌ها، ملت‌ها و محافل بین‌المللی نیز نمی‌توانند ایران را به خشونت‌گرایی و افراط‌گرایی متهم کنند؛ قطع نامه صادر کرده و یا تحریم‌هایی وضع کنند که منافع سیاسی و اقتصادی ما را تهدید کند. وی اضافه کرد: برخورد عاقلانه با دنیا، تغییر رویکرد دنیا نسبت به ما را به دنبال خواهد داشت.

دبیرکل حزب کارگزاران با اشاره به تداوم فعالیت حزب کارگزاران در چند سال گذشته و با تاکید بر برگزاری جلسات حزب متبوعش در تهران و شهرستان‌ها، اظهار داشت: بخشی از فعالیت‌های حزب، در مرکز و در سایر استان‌ها ادامه داشته است. کرباسچی تصریح کرد: فعالیت حزب کارگزاران بیش از آن‌ که تبلیغاتی و مطبوعاتی باشد، در جهت باورهای اعضای حزب در تحکیم روش‌های توسعه‌گرایانه در کشور، پیش رفته است.

دبیرکل حزب کارگزاران ادامه داد: بسیاری از کارها و فعالیت‌های اثرگذار اعضای حزب طی این سال‌ها دنبال شده و اگر احساس می‌شد تحلیل‌ها و بینش‌های مورد نظر ما برای گسترش توسعه و اقتصاد متعادل بین سیاسیون و داخل حکومت، تأثیرگذار است، مطرح می‌کردیم اما نیازی نمی‌دیدم که با کار تبلیغاتی و شعاری روی آن مانور دهیم. وی با اشاره به برگزاری کنگره حزب کارگزاران سازندگی، تصریح کرد: صحبت‌هایی پیرامون برگزاری کنگره، صورت گرفته و با مساعد شدن شرایط، کنگره تا آخر سال برگزار خواهد شد اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در پایان با اشاره به آغاز برنامه‌ریزی‌های حزب متبوعش برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: به فکر انتخابات آینده مجلس هستیم، حزب کارگزاران در تمام انتخابات‌ها فعال بوده و در انتخابات آتی نیز شرکت خواهد کرد.

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا