جلسه بررسي و شناخت مشكلات واحدهاي صنعتي استان

يزدفردا "جلسه بررسي و شناخت مشكلات واحدهاي صنعتي با حضور استاندار يزد و مديران و صاحبان صنايع درمحل فرمانداري يزد تشكيل شد .

دراين جلسه استانداريزد در سخناني همدلي و هماهنگي بين مسئولان و سرمايه گذاران را در حل مشكلات واحدهاي صنعتي و توليدي موثر خواند و از مديريت خانه صنعت و معدن استان خواست كليه مشكلات واحدهاي صنعتي را جمع بندي و دراختيار استانداري قرار دهد تا نسبت به رفع آنها اقدامات لازم به عمل آيد .

محمدرضا فلاح زاده گفت : بعضي ازمشكلات درداخل استان قابل حل است و برخي ديگر با همكاري و همدلي مسئولان ذيربط درتهران مرتفع خواهد شد ، وي برلزوم آماده سازي و فراهم كردن زيرساخت ها براي سرمايه گذاري و ايجاد اشتغال تاكيد كرد و افزود : بايد با تدابير لازم زمان به بهره برداري رسيدن واحدهاي صنعتي به حداقل ممكن كاهش يابد .

استاندار يزد گفت : 8% هزينه كارهاي عمراني صرف نقل و انتقال سيمان از استان هاي ديگر كشور به استان يزد مي شود ، وي تصريح كرد: به برخي از واحدهاي صنعتي درحال احداث تسهيلات پرداخت شده اما 30 % كار را انجام داده اند ، در ادامه جلسه مديركل امور مالياتي استان پيرامون مقررات مالياتي و ضرورت پرداخت به موقع ماليات مطالبي بيان كرد .

همچنين مديران و صاحبان صنايع مسائل و مشكلات خود را مطرح و مقررشد اين جلسه هر دوماه يكبار تشكيل گردد .

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا