پيام استاندار به مناسبت روز جهاني قدس

يزدفردا "استاندار يزد به مناسبت روز جهاني قدس پيامي به شرح زير صادر كرد :


روز قدس ، روز انفجار تكبير و خروش رعد آساي همبستگي و وحدت، روز وحشت استكبار، روز خشم و انزجار مومنين و روز همنوايي و همدردي با ملت مظلوم فلسطين فرا مي رسد . روزي كه فرياد برائت از جهانخواران خون آشام ، لرزه بر اندام كفر مي افكند و طنين الله اكبر سيراب شدگان كوثر ولايت و منتظران وراثت صالحان ، خواب را از ديدگان آمريكا و اياديش مي ربايد و ما بار ديگر آرمان ديرين خويش را روشن تر از هميشه اعلام مي داريم كه :

غده چركين و سرطاني اسرائيل بايد از صفحه روزگار محو گردد و ملت ستم كشيده فلسطين سرنوشت خود را خود رقم زند .


مردم دارالعباده يزد همراه با خيل خروشان ايران اسلامي در حالي كه از كلاس رمضان و ضيافت الهي قلب و جان خود را جلا داده اند به مصداق سخن حضرت امام(ره) كه فرمودند: ‹‹ ما شريك غم مظلومان عالم هستيم ›› دردمندانه حمايت از ملت فلسطين را فرياد مي كشند . ما رجاء واثق داريم كه سلاح تقوا و جهاد و صبر و استقامت و استعانت از قدرت لايزال الهي, فجر آفرين و ظفر بخش خواهد بود و كاخهاي ستم پيشگان چون لانه عنكبوت سست شده و طليعه نوراني حكومت ايمان و قرآن در حال برآمدن است و فردا از آنِ صالحان و متقين است .

امسال در حالي خداجويان عاشق در صفوف حماسه آفرين روز قدس قدم مي زنند و با ولايت و رهبري و شهيدان ميثاق مي بندند كه سخنان رياست محترم جمهوري اسلامي ايران در قلب آمريكا چون صداي سخن عشق با بارقه هاي ايمان و نور، عالميان را بهت زده و دشمنان را پريشان و رسوا نموده است. خداوند بزرگ را سپاس مي گوئيم و از آستان حضرتش شناخت و معرفت، صبوري و توان و توفيق و ايمان بيش از پيش را در مسير حكومت حضرت وليعصر(عج) طلب مي نمائيم .

وعده ما روز قدس درخيابان هاي همبستگي، خلوص و ارادت .



والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

محمد رضا فلاح زاده

استاندار يزد

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا