چالنگی که هم اکنون در رسانه ایران فردا با سلطنت طلبها همکاری موثری دارد، با افشای سردرگمی ضد انقلابها در شناسایی نفوذی های دستگاه پرقدرت اطلاعاتی ایران ، در فیس بوکش مدعی شده برنامه های تلویزیونی صدای امریکا از طریق سیستم اطلاعاتی ایران مدیریت می شود و کارمندان برنامه های مختلف آن از جمله سیامک دهقانپور و کاوه ادیب از نیروهای بخش جمع آوری اطلاعات شاخه خارج از کشور وزارت اطلاعات ایران هستند

ماجراهای یقه گیری کارمندان شبکه های تلویزیونی ضد انقلاب از یکدیگر  گاهی چنان طعم مضحکی بخودش می گیرد که خواندنش شنیدنی و موجبات تمسخر بیشتر  این جماعت کیسه دوخته از دلارهای سنای امریکا را فراهم می آورد.

در جدیدترین این موارد جمشید چالنگی که به دلیل اخراج از صدای امریکا که گفته می شد بخاطر انتقادات صریحش از آن مجموعه بوده کینه به دل دارد ، برای انتقام گیری از تلویزیون صدای امریکا و کارمندان شاغل در آن دست به افشاگری زده و  مطالب هشدار آمیزی را خطاب به آنان منتشر کرده است.

چالنگی که هم اکنون در رسانه ایران فردا با سلطنت طلبها همکاری موثری دارد، با افشای سردرگمی ضد انقلابها در شناسایی نفوذی های دستگاه پرقدرت اطلاعاتی ایران ، در فیس بوکش مدعی شده برنامه های تلویزیونی صدای امریکا از طریق دستگاه اطلاعاتی ایران مدیریت می شود و کارمندان برنامه های مختلف آن از جمله سیامک دهقانپور و کاوه ادیب از نیروهای بخش جمع آوری اطلاعات شاخه خارج از کشور وزارت اطلاعات ایران هستند !

جمشید چالنگی با استناد به مصاحبه فردی به نام "اکبر خوشکوشک" رییس گروه ضربت وزارت اطلاعات دوران علی فلاحیان با روزنامه "قانون"می نویسد :این مامور سابق نهاد های امنیتی می گوید وزارت اطلاعات برای آن‌دسته از خوانندگانی که قصد بازگشت به ایران داشتند٬ کنسرت برگزار کرده است و از آقای "ف - ف " و خانم "م " به عنوان دو خواننده‌ای یاد کرده که وزارت اطلاعات برای آن‌ها در شهر برلین آلمان کنسرت برگزار کرده است."
 
" نکته حائز اهمیت این که این عضو سابق وزارت اطلاعات گفته،” ف- ف ” «حتی در شبکه‌ای که ما خواستیم و کاری را که گفتیم انجام داد و عزم خودش را برای برگشت ثابت کرد.» که با توجه به برخی تحرکات مشکوک نظیر حضور ابراهیم نبوی در بخش فارسی صدای آمریکا و اظهار نظرهای آنچنانی، به نظر می رسد وزارت اطلاعات دولت روحانی هم قصد انجام چنین پروژه های را دارد."

وی در ادامه با حمله به مدیریت صدای امریکا اظهار می  کند  :” جالب این که دم خروس این پروژه هم از برنامه افق صدای آمریکا بیرون زده است، یعنی جایی که به واسطه نظارت دولت آمریکا هیچ شک و شبهه ای برای کسی باقی نمی گذارد.
در ضمن شنیده ها حاکی از این است که شماری از فعالان سیاسی اپوزیسیون نظیر "ح.د" که سر معامله با جمهوری اسلامی را ندارند، بعد از روی کار آمدن دولت روحانی دیگر به این برنامه دعوت نمی شوند. در عوض به نظر می رسد این برنامه با هدایت تهیه کننده این برنامه "کاوه ادیب" و اجرای "سیامک دهقانپور" عرصه ای برای یکه تازی چهره های اصلاح طلب خارج از ایران و تبدیل به مسیری مطمئن برای بازگشت به ایران شده است. چرا که پیروزی در خانه حریف یعنی صدای آمریکا برای "بخش جمع آوری خارجی" وزارت اطلاعات- بخشی که به گفته خوشکوشک وظیفه جذب ایرانیان خارج از کشور را به عهده دارد- بسیار شیرین تر است.
جمشید چالنگی که بدلیل دوری از رسانه محبوب امریکایی اش دل پر خونی دارد به پرت و پلا گویی افتاده و اظهار می دارد :” البته تا این جای کار خیلی هم بد نیست و دخلی به کسی ندارد، تعدادی از فسیل های سیاسی که به غیر از اشغال صندلی در شبکه های ماهواره ای و کنفرانس هایی که برای پیدا کردن آلترناتیو در ایران برگزار می شود، هیچ خاصیت دیگه ای ندارند، حالا بوی کباب به مشامشان خورده و هوای بازگشت به وطن در سر دارند. .

چالنگی با حالتی عصبانی ناگزیر به اشاره به کلاهی که دوست سابقش نوری زاده بواسطه فریب از مدحی بر سر اپوزیسیون گذاشت می شود و با ادعای اینکه نوری زاده پل ارتباطی دستگاه اطلاعاتی ایران است می گوید :”  از ما گفتن به  آقایان نبوی و دهقانپور این بوی کباب نیست و خر داغ می کنند. . در ضمن هویت پل ارتباطی آقای ف - ف  و اطلاعات ایران یعنی "علی رضا نوری زاده" نیز پس از اجرای چند سناریو   برای جمهوری اسلامی و گاف های پیاپی مثل ماجرای "سردار مدحی" توسط اطلاعات ایران افشا شد و تبدیل به سوژه ای برای تثبت هژمونی اطلاعاتی ایران در میان اپوزیسیون و منتقدین جمهوری اسلامی شد. صلاح مملکت خویش خسروان دانند!

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا