یزدفردا "محرم آمد و ایران سراسر عزادار اباعیدالله الحسین(ع) که دوست و دشمن بر آزادمردی او صححه گذاشته و متر آزادمردی است که در رثای او آرام نشیند.

یزد حسینیه بزرگ ایران  در ماه محرم سراسر حسینی می شود و هر محله با هیئتی باشکوه به عزاداری می پردازند .

حسین سعادتمند نوحه اسطوره ای یزدکه سالهای سال نوحه خوان بزرگترین هیئت استان هیئت فهادان بود نیز به واسطه غلامی خانواده اهل بیت عزیز دوستداران و عاشقان حسینی است که چند سال است به واسطه بیماری خاموش شده و تنها با حضور در حسینیه بزرگ فهادان یزد ارادتش را به مولایش حسین نشان می دهد محتاج دعای تک تک حسینیان است تا بتواند بر بیماری خود غلبه کرده و به زندگی عادی اش بازگردد .

طی سال گذشته اورا تجلیل نمودند که بدنیست برای یاد آوری مرور کنیم این مراسم به یادماندنی را " وامیدواریم خوبان به هنگام ارتباط با خدای متعال این غلام حسینی را فراموش نکرده و برای بهبودیش واسطه شوند .

در حاشیه اختتامیه جشنواره رضوی که شب گذشته برگزار شد با حضور پدر از پسر یعنی فرید سعادتمند تجلیل شد و برای دقایقی اشک بر چشمان همه نشاند و فضای  بسیار عاطفی و سنگینی حکم فرما شد.

ابتدا تصاویری با صدای حسین سعادتمند پخش شد و سپس وی از پشت صحنه  بدون اعلام وارد شد که حضار  به احترام وی ایستادند و این استاد یزدی را تشویق نمودند و سپس عبدالحسینی مدیر کل ارشاد وی را در آغوش گرفت و بسیار گرم فشرد و بعد از روبوسی وی و سیفی فرماندار یزد توسط مجری از فرید سعادتمند در خواست شد تا به روی جایگاه بیاید.

با حضور فرید سعادتمند بر روی جایگاه وی ابتدا بوسه ای بر دستان پر مهر پدر که بر اثر بیماری نحیف شده زد و سپس یکدیگر را در آغوش گرفتند و لحظاتی  آنها و جمعی از افراد حاضر در سالن  در بی مهری برخی مسئولان استان یزد نسبت به هنرمندان و بوژه شعر و سرود گریستند .

سپس جایزه و لوح تقدیر فرزند توسط پدر تقدیم شد و به نمایندگی از حسین سعادتمند که بدلیل بیماری قادر به سخن گفتن نیست ، ذاکری مسئول روابط عمومی اداره ارشاد که خود نیز از هنرمندان آهنگ ساز است  در پشت میکروفون قرار گرفت و گفت: به نمایندگی از آقای حسین سعادتمند می گویم که وی اعلام کرد فرید ثمره همه زندگی من است و به وی افتخار می کنم.

عکس: مسعود میرجلیلی == خبرنگار یزد فردا ==

 

 

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 

 

سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا