شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد از فرماندهی و عوامل نیروی انتظامی استان تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد ؛ در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی توسط شورای اسلامی شهرو شهرداری یزد در محل مهمانسرای شهرداری برگزار شد از فرماندهی و عوامل نیروی انتظامی استان تشکر و قدردانی شد.
این گزارش حاکی است این مراسم با حضور آقایان سید علی محمد میرحسینی ، مطهریان ، پارسائیان از اعضاء شورا و سید علی اکبر میروکیلی شهردار یزد ، سردار اکبر شاهی فرماندهی انتظامی استان ، حجت الاسلام و المسلمین میررحیمی رئیس عقیدتی سیاسی ، سرهنگ میرحسینی فرماندهی انتظامی شهرستان ، معاونتهای مختلف نیرو و رؤسای کلانتری های شهر یزد، معاونتهای شهرداری ، شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمانهای وابسته به شهرداری برگزار شد.
بر اساس این گزارش سید علی محمد میرحسینی رئیس شورای اسلامی شهر یزد و سید علی اکبر میروکیلی شهردار یزد در سخنان خود از زحمات شبانه روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه و همکاری و تعامل با شهرداری سپاسگذاری نمودند .
در پایان این مراسم از فرماندهی انتظامی استان ، فرمانده انتظامی شهرستان ، معاونت راهنمایی و رانندگی استان ، رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان و رؤسای کلانتریهای شهر یزد با اهداء لوح تقدیر تشکر و قدردانی گردید.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا