افتتاح مجموعه ورزشی شکیب مهریز با حضور مهندس علی آبادی

يزدفردا "طی مراسمی با حضور مهندس علی آبادی معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی، مهندس فلاح زاده استاندار یزد، حجه الاسلام یحیی زاده نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، کمالی مدیر کل تربیت بدنی استان و جمعی از مسوولین استان و شهرستان مهریز مجموعه ورزشی شکیب رسماً به بهره برداری رسید.

به گزارش خبر نگار يزدفردا از مهريز "در این مراسم مهندس علی آبادی گفت: وقتی به این ورزشگاه نگاه می کنم بجز آهن و سنگ و شیشه چیزهای مهمتر دیگری هم به چشم می آید و آن صمیمیت از جنس عشق، صفا و مردانگی و مروّت مردی است که علیرغم سالها دوری از موطن خویش، جوانان شهر خود را فراموش نکرده است.
علی آبادی افزود: من به عنوان یک ایرانی از این مرد بزرگ که خداوند او را دریا دل کرده است تا هر چه به او می دهد را در راه خدا و مردم به کار ببرد تشکر می کنم و این از شیرین ترین پروژه هایی بوده است که من افتخار افتتاح آن را داشته ام.
لازم به ذکر است که مجموعه ورزشی شکیب مهریز در زمینی به مساحت 10000 متر مربع با زیربنای 2500 متر مربع شامل 2 سالن اختصاصی و یک سالن چند منظوره با هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال توسط خیّر خوشنام مهریزی حاج جعفر شکیب ساخته شده است.

گزارش تصويري يزدفردا از مراسم

 

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا