استاندار یزد: فر ماندار جدید مهریز از جنس حزب الله و مردم انتخاب شده است
( گزارش تصويري اختصاصي يزدفردا ).
 
مهريز -خبرنگاريزدفردا :طی مراسمی با حضور آقای فلاح زاده استاندار یزد آقایان دوران ، فرهنگ دوست ،  روحانی، معاون و مشاورین استاندار ، مدیر کل ارشاد اسلامی یزد ، شهردار یزد ، مطهریان عضو شورای اسلامی شهر یزد ، حجت الاسلام محصل همدانی نماینده مردم مهریز در مجلس شو رای اسلامی ، حجت الاسلام برهان امام جمعه مهریز و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان مهریز برگذار شد، آقای احمد علی زارعزاده رسماً فرماندار مهریز شد.
 
 به گزارش خبرنگار يزدفردا از مهريز :در این مراسم آقای فلاح زاده با اشاره به اینکه کسی که توکل بر خدا داشته باشد دید او وسیع و همتش بلند است. فلاح زاده در مورد احمد علی زارعزاده فرماندار جدید مهریز گفت وی از جنس حزب الله و مردم انتخاب شده است.
استاندار یزد با اشاره به اینکه تفرقه و محله گرایی باعث شده است که این شهرستان از  دیگر شهرستانهای استان محرومتر بماند. وی خواستار اتحاد و همدلی مردم شهرستان شد و تأکید کرد که فرماندار جدید در حوزه مدیریت شهرستان از افراد محلات مختلف استفاده کند و در تخصیص بودجه همه محلات و همه دهستانهای شهرستان را مورد توجه قرا ر دهد و عدالت را برقرار کند.
آقای فلاح  زاده گفت: میبد شهریست یکپارچه که نود و نه درصد پیشرفت صنعتی این شهرستان توسط بخش خصوصی انجام شده و باعث شده که این شهر ستان پله های ترقی را طی کند و پیشرفت  شهرستان ر ا باعث شود و مهریزی ها باید با وحدت و همدلی دست به دست هم دهند و شهرستان خود را توسعه دهند.
حجت الاسلام محصل همدانی نیز با اشاره به اینکه احمد علی زارع زاده از نیروهای کیفی نظام است یعنی نیرویی که در سازندگی نظام توان و قدرت دارد و می تواند  توان سازندگی مردم را بر آن محور هدایت کند.
د رپایان  این مراسم از زحمات آقایان صلواتی فرماندار پیشین و آقایی سرپرست فرمانداری تقدیر و تشکر  به عمل آمد. و حکم  فرماندار  مهریز به آقای احمد علی ز ارع ز اده اعطا شد.
گفتني است :این فرماندار 47 ساله دارای مدرک کارشناس سیاسی از دانشگاه شهید محلاتی قم میباشد واز  سمتهای پیشین وی میتوان به معاونت  سیاسی سپاه منطقه یزد  و فرمانده سپاه پاسداران مهریز اشاره کرد.
 
گزارش تصويري نمايندگي يزدفردا در مهريز :
 
 فرماندار مهريز فرماندار مهريز  فرماندار مهريز   فرماندار مهريز

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا