رييس پليس فتا انتظامي استان کرمانشاه از دستگيري مردي خبر داد که از حساب ديگران سرقت و مال سرقتي را هديه مي داد.
شخصي با در دست داشتن شكوائيه اي به پليس فتا کرمانشاه مراجعه و اظهار داشت: اشخاصي ناشناس مبلغي بالغ بر 5.000.000 ريال بصورت اينترنتي و غيرمجاز از حساب وي برداشت و با آن خريد اينترنتي انجام داده اند.
سرهنگ " اسد اله زحمتکش " رييس پليس فتا انتظامي استان کرمانشاه در تشريح خبرگفت: ماموران بررسي موضوع را در دستورکار خود قرار داده و با انجام کار وسيع اطلاعاتي ، سرانجام به سر نخي هايي دست يافته ،متهم بازداشت شد وبا اعترافات او متهم اصلي شناسايي و دستگير شد.
اين مقام انتظامي افزود: شخص دستگير شده زماني که به پليس فتا انتقال داده شد ،اذعان داشت: مالي راکه از آن استفاده نموده از شخصي ديگري به عنوان هديه دريافت کرده واز هيچ چيز ديگري خبر ندارد و بي گناه است !
سرانجام متهم با مشاهده ادله و مستندات غير قابل انکار به جرم خود اعتراف و بيان داشت : با شاکي مقداري حساب دفتري داشتم و شاکي کارت خود را به من داده و من نيز بدون اطلاع وي رمز دوم کارت را فعال نمودم و سپس اقدام به برداشت از حساب و خريد اينترنتي کردم.
سرهنگ " زحمتکش " در خاتمه بيان داشت : از شهروندان عزيز تقاضا دارم از در اختيار قرار دادن کارت بانکي و يا اطلاعات حساب خود به ديگران خودداري نمايند و با کمي رعايت نکات ايمني و حفاظتي مي توان ديگر شاهد اين گونه سرقت ها نباشيم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا