خانمي که بدليل اختلافات قبلي به حساب اينترنتي شوهرش دستبرد زده بود توسط پليس فتاي شهرستان نيشابور خراسان رضوي شناسايي و دستگير شد.
فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان به پليس فتا مبني بر برداشت غير مجاز مبالغي از حساب بانكي اش به صورت اينترنتي، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت.
سرهنگ سيد حسن حسيني افزود: فرد مالباخته در اظهاراتش عنوان داشت در بررسي حساب بانكي خود متوجه كسر مبالغي بدون اطلاع خود شده و وقتي به بانك مراجعه كرده متوجه شده است كه فرد يا افراد ناشناسي از حساب بانكي اش به صورت اينترنتي برداشت كرده اند.
در اين زمينه ماموران پليس فتا با انجام اقدامات ويژه و تخصصي در فضاي سايبري و جمع آوري ادله هاي ديجيتال دريافتند كه مبلغ یک ميليون ريال با اطلاع از شماره کارت و رمز دوم شاکي به صورت اينترنتي برداشت و خريد صورت گرفته است.
وي بيان داشت: پس از يكسري اقدامات فني و تخصصي و مشخص شدن هويت سارق معلوم شد كه اين فرد همسر مالباخته است كه پس از انتقال به پليس فتا و رويارويي با مستندات پليسي به جرم خود اعتراف و عنوان كرد كه بدليل اختلافات قبلي اين کار را مرتکب شده است.
در خور اشاره است در اين خصوص پرونده تشکيل و متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا