یادگار گرامی حضرت امام خمینی(ره)در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: تجلی اصلی شعار امسال که اقتصاد و فرهنگ است در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است

یادگار گرامی حضرت امام خمینی(ره) گفت: تجلی اصلی شعار سال اقتصاد و فرهنگ در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

به گزارش پایکاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگیف صنایع دستی و گردشگری، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: تجلی اصلی شعار امسال که اقتصاد و فرهنگ است در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

یادگار گرامی حضرت امام خمینی(ره) ادامه داد: اقتصاد وابسته به فرهنگ می‌تواند یک کشور را توانمند کند، در حال حاضر سهم ما از گردشگری جهان ناچیز است و باید این نقیصه جبران شود.

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی با اشاره به اینکه در کشور ما زمینه خوبی برای گردشگری اسلامی و اخلاقی وجود دارد تصریح کرد: مواریث فرهنگی یک زمینه ارزشمند در صنعت گردشگری است که باید با همت مضاعف در این راستا حرکت کرد.

وی یادآور شد: پیوند موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) که برای نشر آثار ایشان پایه‌گذاری شده است و سازمان میراث فرهنگی که بخش بزرگی از فرهنگ جامعه را بر عهده دارد نقطه مفید و مهمی را پدید می آورد.

نوه حضرت امام خمینی(ره) افزود: برای رسیدن به راهکارهای مناسب و حل مشکلات بیش از تفاهم‌نامه‌هایی که بر روی کاغذ امضاء می‌شود نیازمند همت و همفکری مسئولین دو دستگاه هستیم.

حجت‌الاسلام سید حسن خمینی ادامه داد: اگر راه مناسب، هدف مناسب و مسیر درستی انتخاب شود مانعی در اجرا وجود نخواهد داشت، باید نقاط نیازمان را بازشناسی و واکاوی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد به امضای تفاهم نامه بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) هر دو دستگاه شاهد روزهای خوبی در آینده باشند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا