به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر میبد، به مناسبت 9 اردیبهشت همایش روز ملی شوراها در سالن اجتماعات هلال احمر میبد با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد و همچنین دست‌اندرکاران عرصه گردشگری این شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم پیام آیت‌الله اعرافی امام جمعه شهرستان میبد به مناسبت روز ملی شوراها توسط حجت‌الاسلام حسنی قرائت گردید.

عزیزالله داورپور، رئیس شورای اسلامی شهر میبد نیز ضمن تبریک روز ملی شورا، روز کارگر و همچنین هفته معلم از رهنمودها و عنایت خاص آیت الله اعرافی به مسئله شورا و نیز از همه مسئولین و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر و خانواده آنها تشکر و قدردانی نمود.

وی در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد شورای اسلامی شهر میبد در مدت 8 ماه از آغاز فعالیت دوره چهارم این شورا، به منظور پیشبرد برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در سطح شهر ارائه نمود.

داورپور با بیان این نکته که از ابتدا با مطالعه و بررسی مشکلات همه محلات و مناطق شهر، اولویت‌بندی بر اساس رفع معضلات شهری در دستور کار شورا قرار داشته، بهره‌گیری از تجربیات شهرداران و اعضای پیشین شورای اسلامی شهر، همدلی مسئولان و نیز به کارگیری نظرات نخبگان را مهمترین عامل توسعه و آبادانی شهر میبد عنوان کرد.

در ادامه این مراسم از شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر میبد در ادوار گذشته تجلیل شد. همچنین اهدای لوح تقدیر به فعالان عرصه گردشگری و دست‌اندرکاران نوروز 93 در شهرستان میبد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا