سید مهدی طلایی مقدم – فرماندار بافق:فرماندار بافق طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، هفته گرامیداشت مقام معلم را به معلمان، اساتید و فرهنگیان این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، "سید مهدی طلایی مقدم" در این پیام آورده است:

« ن و القلم و مایسطرون »

سلام برمعلمان ، میراث داران بی بدیل رسالت الهی که با هر قدم و قلم خود فلسفه خلیفة الهی انسان را به زیباترین روش به تصویر کشیده و به تفسیر می نشینند.

معلمی میراث گرانقدر انبیاست و همه ی پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می شوند.

اینک در سالروز شهادت استاد فرزانه و متفکری اندیشمند شهید مرتضی مطهری و روز معلم ، فرصت را مغتنم شمرده این روز بزرگ و هفته گرامیداشت مقام معلم را به همه معلمین عزیز و فرهنگیان ارجمند که مرزبانان و حافظان فرهنگی کشور هستند تبریک گفته ،امید است زحمات و تلاشهای تمامی معلمان و مربیان وارسته و خدوم، مأجور درگاه حضرت احدیت قرار گرفته و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ، با برنامه ریزی دقیق روحیه ی نوآوری را در دانش آموزان و همکاران فرهنگی افزایش داده تا شاهد رشد و تعالی بیش از پیش کشور و شکوفا شدن هر چه بیشتر استعدادها و توانمندی های جوانان، نوجوانان و نسل آینده میهن اسلامیمان باشیم. سلامتی ، بهروزی و موفقیت تمامی فرهنگیان و فرهیختگان شریف و اساتید و معلمان گرانقدر بویژه شهرستان بافق را در راستای تحقق اهداف و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال خواستارم.


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا