فرماندار تفت در پايان نشست هماهنگي برگزاري مناسبت هاي يوم الله آزادسازي خرمشهر، سالروز رحلت امام(ره) و قيام 15 خرداد، بر گراميداشت شايسته و مناسب اين ايام تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع" در پايان اين نشست كه در محل فرمانداري تفت برگزار شد سالروز آزادسازي خرمشهر را يوم اللهي از جنس ايثار و شهادت و ميداني براي عرضه مردانگي و رشادت مرداني كه روزگار كمتر به خود ديده است عنوان كرد و گفت: سالروز رحلت جانسوز امام خميني(ره) و قيام 15 خرداد  نيز از جايگاه مهم و قابل توجهي در تاريخ ايران اسلامي برخوردارند.

فرماندار تفت با اشاره به سالروز ارتحال امام راحل عظيم الشان(ره) اظهار داشت: ۱۴ خرداد، سالروز هجران جانسوز و ارتحال جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی  است که تلخی آن هرگز از کام ملت مسلمان و انقلابی ایران نخواهد رفت.

وي همچنين قيام 15 خرداد را نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت: این قیام تاریخی و مهم نقطه آغاز مبارک و میمونی برای حرکت مردم مسلمان ایران برای دستيابي به آرمانهاي متعالي شان شد تا خواب بدخواهان این ملت به كابوس بدل شود.

فرماندار تفت با اشاره به برگزاري نشست هاي هماهنگي براي گراميداشت شايسته اين مناسبتها، از همه دستگاههاي اجرايي خواست تا در اين رابطه همكاري لازم را به عمل آورند. وي با اشاره به مصوبات اين نشست اظهار داشت: با توجه به مصوبات و برنامه ريزي هاي صورت گرفته اميدواريم امسال نيز همچون سالهاي گذشته شاهد مشاركت گسترده مردم در برگزاري باشكوه مناسبتهاي مذكور باشيم.

وي در پايان از برنامه ريزي هاي لازم براي اعزام كاروان هاي حرم مطهر امام(ره) در سالروز رحلت ايشان خبر داد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا