قرآن پژوهان مدرسه شبانه روزي حفظ قرآن كريم زارچ- يزد طي نامه ايي خواستار ديدار با رهبر عزيزمان حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) شدند. در ادامه متن كامل نامه آورده شده است:

 

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

    سلام. سلامی بر پاکی آستانت ای نخستین پاسدار حریم ولایت، ای زهرای بزرگ، تو که اشکهایت شمشیر دفاع از ولایت بود و مظلومیت تفسیر خانه نشینی امامت، تو که شبهای دیو را بر خانه مهاجر و انصار رفته ای تا حکایت مظلومیت غدیر را به یاد اندیشه های مرده بیاوری، غدیر آبگیری بود که در حاکمیت ستم خشکیده و از سرشت تو سرشار گشت، غدیر زلال حقیقت همیشه جاری است. شیعه برای غدیر و غدیر همه چیز شیعه است و آیا می شود ما هم جزئی از شیعه برای غدیر باشيم. شیعه با غدیر معنا پیدا کرد و ماهیت وجودی خود را یافت و بدون غدیر شیعه و تشیع معنی نخواهد داشت، آری امامت تو ای امام مظلوم در روز غدیر تمام فضیلت ها، شرافت ها و ارزش ها و به تکامل رسیدن هاست، ما می خواهیم بگوئیم عامل اصلی ایثارگری ها، شهادت ها عاشوراهای مکرر تاریخ، غدیر است. مولایمان حتمی است چون غدیر به وجود آمد عاشورا تحقق پذیرفت و عاشورا بیان همیشه تاریخ در تداوم خط اسلام و خط ولایت برای پای فشردن در خط غدیر به استقبال شهادت رفته و خواهند رفت، مولایمان، اگر غدیر نبود عشق، مولایمان، عشق می مرد و رسالت ناتمام می ماند،ا گرغدیر نبود بیعت با ولایت نبود،  ایستادگی برای کودتای سقیفه نیز مطرح نمی شد و هجوم برخانه‌ی ولایت سامان نمی‌گرفت و حضرت زهرا(س) شهید نمی شد. آری، مولایمان، بیعت شما با انتخاب مردم نبوده بلکه انتخاب الهی بوده، همانگونه بعثت پیامبران هیچ گاه با انتخاب مردم نبود، پس انتصاب الهی وصی ناگزیر است این چنین باشد تا مردم بدون حجت نباشند و رسالت و نبوت ناکام نماند، می‌شود که رسالت جاودانه بدون پاسدار رها شود.

آری، اینگونه بود که بعد ازحادثه غدیر سقیفه تشکیل شد آن همه جور بر شما آمد و چه جالب است پیامبرمان هم در واپسین روزهای عمرش در وصایای خود اشاره می‌کند و بعد از من بسیاری از شما مسلمانان به قهقهرا و جاهلیت بر می‌گردید0 و مگر نه چنین هم شد؟ مگر نه بسیاری از اصحاب به قهقهرا بازگشتند و بسیاری از وصایای رسول خدا را به فراموشی سپردند و از جانشین واقعی‌اش دست برداشتند و پیراهنی که فقط برای حضرت علی(ع) دوخته شده بود در بر دیگری کردند، آری، مولایمان، شما25 سال خانه نشینی وسکوت را بردفاع حقتان ترجیح دادید تا اینکه مردم درجهل فرو رفتند، سر به گریبان خویش بردند و با کسی که حقش حکومت بود بعد از 25سال خانه نشینی بیعت کردند. ولایت ادامه پیدا کرد اما مظلومیت‌ها همچنان باقی بود، جور برائمه (ع) یا ریشه‌ی اصلی‌اش را ازگردهمایی سقیفه همچنان سیراب کرد، اما خدا خواست که آخرین سفیر هدایت و رهنمای حقش مدتی از چشم این انسان بی سپاس مخفی بماند، تا آنها بدانند چه می‌کردند اما با این حال نائب برحقشان لوای هدایت مردم را دردست گرفته تا آقایمان ظهور کند و اما0000

حرف دل بارهبرمان

رهبرا! نگاه پدرانه‌ات از پشت قاب تلویزیون ما را به وجد می‌آورد زندگیمان روی خط‌های ساده و صاف چهره‌ات معنا پیدا می‌کند گرچه شما این سربازان کوچکتان را نمی‌شناسید ولی ما  شما  را به تمام لحظه‌های زندگيمان‌می‌شناسيم تو را به اندازه تمام آرزوهایمان آرزوکرديم رهبرم تمام آرزوهای ما دریک لحظه نگاه پدرانه‌ی توخلاصه می‌شود، کاش مااین سربازان کوچک وگمنام درانزوای دور دست کمی از آرزوهایت بوديم گرچه به حساب فاصله‌هاست ودوريم اما به حساب دلمان بسیار نزدیک        

گردریمنی و با منی پیش منی                                          گرپیش منی و بی منی دریمنی

دوست داریم یک روزحتی لحظه‌ای مانده تا مرگ تو را بی‌واسطه ملاقات کنیم. آن روز برتوخواهیم عرضه داشت :                                   تا عهد تو در بستیم عهدی بشکستیم                               بعد ازتو روا باشد نقص همه پیمان‌ها                                               نمی‌دانیم آن لحظه خواهد آمد تا نوکری وفای خویش برارباب عرضه داریم. و جان ناقابل تقدیم کنیم .                                                   تا روی دوست دید دل جانگذار من                                  یک جان نداد درره او صد هزار داد                                                 سیدعلی رهبرا  ولایت تو ولایت همه‌ی خوبی‌هاست دعایمان کن، تاخاکی بمانیم، خاکستری نشویم، دعا کن درقفس دنیا، دل خوش نکنیم، دعا کن در ولایت توتا لحظه‌ی ظهورثابت قدم بمانیم0 رهبرمان،آقایمان دعای تو به آسمان اجابت نزدیکتر است چرا که از نسل پاک حیدر و ذریه‌ی زهرایيد برای دل‌هایی که با آسمان غریبه‌اند دعا کن. وصییمان برایمان دعا کن دعادعا.   

                                           قرآن پژوهان مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن کریم زارچ - یزد   

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا