دکتر محمد حسین امید، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیات و فناوری و سرپرست دانشگاه تهران ازمرکز مهریز بازدید کرد.

دراین بازدید که با حضور ریاست دانشگاه پیام نور استان یزد ، ریاست دانشگاه پیام نور مرکز مهریز و تنی چند از اعضای هیئت علمی دانشگاه انجام شد، آقای زارع ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم، گزارش مختصری از وضعیت این مرکز را ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه : ریاست دانشگاه پیام نور استان یزد با تبریک ولادت باسعادت حضرت امام محمد باقر (ع)، مزایای دانشگاه پیام نور را نیمه حضوری ، کمی هزینه و بومی گزینی عنوان کرد و گفت: سیاست دانشگاه پیام نور تقویت هرم هیأت علمی و کیفی سازی دانشگاه است،

محمدرضا امینی مساعدت در زمینه جذب بودجه و نیرو برای پژوهشکده پوشش های نانو ساختار پیام نور استان یزد و توسعه مقاطع تحصیلات تکمیلی پیام نور استان خصوصا دوره دکتری علوم قرآن و حدیث پیام نور مرکز مهریز را خواستار شد و افزود: امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان پیام نور و وزارت علوم شاهد ایجاد رشته‌های بیشتری در سطح تحصیلات تکمیلی در استان باشیم.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اعلام خرسندی از امکانات و اساتید دانشگاه پیام نور مرکز مهریز قول مساعد همکاری در توسعه این مرکز داد و اظهار کرد: این ظرفیت درپیام نور استان یزد وجود دارد که به عنوان پایلوت و نمونه کشوری تبدیل شود.

محمدحسین امید با اشاره به سند چشم انداز 1404 مقام معظم رهبری ابراز امیدواری کرد دانشگاه پیام نور بتواند به افق این سند دست یابد و به توسعه کیفی و کمی مطلوب برسد.

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا