اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد به اتفاق مدير منطقه سه  و نماينده معاونت عمراني وفني شهرداري با حضور در مسجد موسي بن جعفر(ع) با مردم آزادشهر ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش شوراي اسلامي شهر يزد -در اين ديدار مردم آزادشهر مسائل و مشكلات منطقه خود را نامناسب بودن ايستگاه هاي اتوبوس ، آسفالت ، پياده روها و پاركها و فضاي سبز و ميادين ، زمينهاي افتاده ، عبور و مرور و پارك ماشين هاي سنگين ، كمبود امكانات ورزشي ، آلودگي هوا ، نامناسب بودن زمان جمع آوري زباله ها و غيره دانستند و خواستار رفع مشكلات موجود در آن منطقه شدند.

مديرمنطقه سه شهرداري ضمن ارائه گزارش عملكرد شهرداري درمنطقه آزادشهر تصريح كرد: اكثر زمينهاي افتاده در اين منطقه متعلق به اداره راه وشهرسازي است و هر كدام داراي كاربري خاصي مي باشد براي رفع مشكلات زمينهاي افتاده به آن اداره مراجعه نماييد.

اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد در اين ديدار به سئوالات مردم پاسخ و از احداث بوستان بانوان و تجهيز پارك بزرگ آزادشهر به وسايل ورزشي در آن منطقه خبر دادند و از مردم خواستند براي بهبود منطقه خود با همكاري و همراهي از ساخت و سازهاي غيرمجاز جلوگيري نموده و در حفظ و نگهداري اموال شهري كوشا باشند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا