فرماندار تفت در ديدار با مديركل كميته امداد حضرت امام خميني(ره) استان يزد، خدمت رساني به محرومان و نيازمندان را افتخاري بزرگ براي مسئولان كميته امداد امام(ره) برشمرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع" در اين نشست صميمانه كه در محل دفتر فرماندار تفت برگزار شد با قدرداني از خدمات و تلاشهاي بي شائبه مديران و كاركنان خدوم كميته امداد امام خميني(ره) گفت: كميته امداد با ارائه خدمات موثر و ارزشمند به خانواده هاي نيازمند، اقدام ارزشمند و مقدسي را انجام مي دهد كه اجر وپاداش آن نزد خداوند متعال ماجور خواهد بود.

فرماندار تفت با بيان اين كه كميته امداد امام خميني(ره) محور خدمت به نيازمندان و محرومان جامعه است افزود: نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) از برکات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است که از انديشه حكيمانه بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در رسيدگي ويژه به امور محرومان سرچشمه گرفته است.

زارع در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به نوع دوستي و مهرباني مردم شهرستان تفت در مسير كمك رساني به افراد نيازمند اظهار داشت: مردم شريف تفت همواره در عرصه هاي خيري و كمك به هم نوعان پيشگام بوده و در اين عرصه پرثواب زبانزد هستند.

در ادامه اين نشست مديركل كميته امداد امام خميني(ره) نيز با تبريك انتصاب فرماندار تفت، گزارشي از فعاليت ها و اقدامات اين نهاد در سطح شهرستان ارائه كرد.  

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا