دکتر میر فخر الدینی ریاست واحد یزد به همراه تنی چند از مسئولین دانشگاه و سما واحد یزد به منظور تکریم تلاش ها و تقویت روحیه انجام فعالیت های گروهی در بین دانش آموزان سمایی از بازارچه هنرهای دستی دانش آموزان دبیرستان دخترانه سما بازدید نمود .

در این بازدید دکتر میرفخرالدینی ، ضمن حضور در غرفه های هنرهای دستی دانش آموزان سما، انجام کارگروهی ، خلاقانه وکارآفرینی دانش آموزان را ستودند.

رئیس واحد یزد درحاشیه این بازدید، به نقش کارآفرینی وخلاقیت وداشتن روحیه همدلی وکارگروهی در موفقیت دانش آموزان در عرصه های مختلف اشاره نمود.

در این بازارچه ، دانش آموزان دبیرستان دخترانه سما ،غرفه های گوناگونی از هنرهای دستی با عناوین کلبه چرم،ملیله دوزی،مهارت آشپزی و.. دایر نمودند که دکتر میرفخرالدینی، به منظور تقویت روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان ، برای هر غرفه هدیه ای اهداء نمود.

همچنین همزمان با گرامیداشت هفته معلم و به منظور تکریم مقام شامخ معلم و تجلیل از زحمات مربیان و معلمان سمایی جمعی از مسئولین دانشگاه و سما واحد یزد با حضور در کلاس های درسی مدارس سما و با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل به معلمان سمایی، ضمن تبریک این روز از زحمات و تلاشهای آنان تقدیر بعمل آوردند .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا