قائم محمدي مشاور استاندار و رئيس روابط عمومي استانداري يزد شد

يزدفردا :طي حكمي از طرف استاندار سيد عبدالمجيد قائم محمدي به سمت مشاور استاندار و رئيس اداره روابط عمومي استانداري منصوب گرديد .


به گزارش يزدفردا "متن حكم كه ديروز ابلاغ شده است به شرح زير مي باشد :

جناب آقاي سيد عبدالمجيد قائم محمدي

نظر به تعهد و تجربه و كارداني جناب عالي، به موجب اين حكم به سمت مشاور و رئيس اداره روابط عمومي استانداري منصوب مي گرديد.
اميد است با اتكال به خداوند متعال در بسط و گسترش ارتباط مردم و استانداري، اطلاع رساني و توسعه ارتباطات بين دستگاه هاي اجرايي و بخش هاي غير دولتي خاصه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه هاي گروهي بيش ار پيش موفق و مويد باشيد.
محمد رضا فلاح زاده

استاندار يزد،


اين گزارش مي افزايد " در پايان اين حكم آمده است: جناب آقاي محمد رضا ملك ثابت بدين وسيله از زحمات جناب عالي در مدت مسئوليت مشاور استاندار و رئيس اداره روابط عمومي استانداري تشكر و قدرداني مي گردد.

لازم به ذكر است محمد رضا ملك ثابت  در مدت تصدي خود در روابط عمومي استانداري توانسته بود تعامل خوبي با رسانه ها داشته و برنامه ريزي هاي مدوني در زمينه روابط عمومي انجام دهد كه اميد مي رود آقاي قائم محمدي راه هاي رفته ايشان را ادامه دهند

شوراي سرپرستي يزدفردا :انتصاب آقاي قائم محمدي را به ايشان تبريك گفته و براي اقاي ملك ثابت نيز در پست جديد در اداره كل ارشاد اسلامي استان آرزوي توفيق روز افزون داريم و اميد واريم در پست جديدشاهد موفقيت هاي  علمي و تحقيقاتي  ايشان باشيم  .

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا