در اين جلسه كه نماينده مردم طبس در مجلس شوراي اسلامي و معاون سياسي امنيتي استانداري نيز حضور داشتند، استاندار يزد در سخناني اظهار داشت": از اين كه شهرستان طبس با داشتن حضرت جعفر بن موسي‌الكاظم خود را در جرگه استان يزد مي‌داند به خود مي‌باليم و افتخار مي‌كنيم كه با طبس هم استاني هستيم.

وي از طبس به عنوان دارالمومنين نام برد و ديانت و تدين و ولايتي بودن مردم اين ديار را يادآور شد.

عاصي در ادامه گفت: مجلس امروز ما در روز قيامت هم دوباره تشكيل خواهد شد و نيت‌ها آشكار و ديدها روشن مي‌گردد.

استاندار ادامه داد: مهم آن است كه در عرصه خدمت گره‌هايي در كار خلق خدا باز شده باشد و انسان‌ها شاد و به زندگي اميدوار شوند و امام زمان راضي باشند.

وي تصريح كرد: طبس همدل، هماهنگ و با وفاق، طبس شاد و آبادي خواهد شد.

 وي با بيان اينكه همدلي حداقل كاري است كه بايد ايجاد شود، اظهار داشت: وقتي عشق آباد و ديهوك و طبس يد واحدي شد و يزد و شهرهاي استان بستر ساز ظهور آن يار سفر كرده عزيزمان گرديد، آن وقت كار جلو خواهد رفت. در غير اين صورت اگر هزاران نيروگاه و كارخانه افتتاح ‌شود، اما دل صاحبمان از ما رنجيده‌ شود، دردي دوا نخواهد شد و اين اتفاق زماني مي‌افتد كه همدل شويم.

استاندار يزد گفت: بايد اين جريانات كه در طول چند سال گذشته بدترين لطمات را براي كشور به دنبال داشت را كنار بگذاريم و كساني كه عشق ولايت به دل دارند و خدمت به مردم دغدغه اصلي شان است، همه دور هم جمع شوند و كار را براي مردم آسان و زندگي را براي آنها روشن و دلهاشان را نسبت به نظام اسلامي مشتاق كنيم.

در اين جلسه امام جمعه طبس در سخناني اجراي پروژه هاي عمراني به ويژه طرح‌ها راه و راه آهن را در رشد و توسعه شهرستان موثر خواند و اظهار اميدواري كرد: مديران فعلي و آينده از تجربه‌هاي به دست آمده، بهره مند شوند.

حجت الاسلام مهاجريان با بيان اين كه هر جامعه‌اي كه مطيع نماينده ولي امر بوده‌اند، از ولي امر هم حمايت و تبعيت كردند، گفت: اگر بخواهيم منتظران خوبي براي امام زمان باشيم و از ايشان تبعيت كنيم بايد از نايب الامام خامنه‌اي تبعيت داشته باشيم.

همچنين نماينده مردم طبس در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به معادن زغال سنگ طبس،  احداث كارخانه كك سازي در اين شهرستان را ضروري خواند و از حمل زغال سنگ طبس براي فرآوري در زرند انتقاد كرد.

وي همچنين گفت: طرح انتقال آب اصفهك به طبس در بهمن به بهره برداري مي‌رسد.

 در اين جلسه دكتر عبدالله زاده به عنوان فرماندار جديد طبس معرفي و از خدمات مهندس نقيبي زاده فرماندار سابق قدرداني شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا