حماسه حضور مردم استان يزد در12ديماه در دفتر اسناد رسمي 41 يزد با عنوان اقرار و شهادت ثبت شد (متن كامل سند ثبت شده )

يزدفردا :در اقدام بی نظیر حماسه پرشور حضور مردمی استان یزد در دوازدهم دی ماه جاری در یکی از دفاتر اسناد رسمی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ثبت رسید .

به گزارش يزدفردا "در راستای تشریف فرمائی مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای ادام ا... ظله العالی به استان دارالعباده یزد و نیز حضور پر شور و حماسی مردم که بی تردید با شکوه ترین تجمع مردمی در تاریخ شهر یزد بود بنا به پیشنهاد  اداره کل ثبت استان يزد و با حضور نمایندگان قانونی مردم در مجلس شورای اسلامی به منظور ثبت مکتوب این واقعه عظیم در حافظه تاریخ یزد ، سندی با عنوان اقرار و شهادت تحت شماره 119254در تاریخ 16/10/86 توسط دفتر اسناد رسمی 41 یزد تنظیم و به امضاءرسید.

 در این سند ضمن تصویر حضور و استقبال بی نظیر یزدی ها از مقام عظمای ولایت به شاخصه های مورد اشاره توسط معظم له به ویژه طرح موضوع ملی اعتماد به نفس و تاکید بر علم آموزی و دانش پژوهی با تکیه و اشاره به مصادیقی از یزد و یزدی و همچنین به افتخارات یزد از شخصیت های برجسته بویژه شهید محراب حضرت آیت اله صدوقی ( ره ) و کسب مقامات عالی علمی و پژوهشی تصریح شده است ، سند مرقوم در روز پایانی دیدار و همزمان با خداحافظی مقام معظم رهبری از استان یزد تنظیم و ثبت گردید و پس از پردازش هنری منتشر و طی مراسم رسمی تحویل سازمان اسناد ملی و سایر سازمانهای ذیربط خواهد شد .

به گزارش خبر نگار يزدفردا "متن سند مذکور به شرح زیر است :

این سند به منظور ثبت رسمی یک واقعه ملی و مذهبی و متعاقب رخداد عظیم دوازدهم دی سال یکهزار و سیصد و هشتاد و شش تنظیم گردید .

روزی که یزد با تمام قامت و کمال ادب در پیشگاه رهبر و مقتدای فرزانه خویش حضرت آیت الله خامنه ای ادام الله ظله العالی ایستاد و با حضوری خجسته و فرخنده محشری از عظمت و شکوه را در استقبال از ایشان آفرید و برگ زرین و ماندگاری دیگر از تاریخ با افتخار یزدی و یزد گردید .

روزی که آرمان چندین ساله اش تحقق می یافت و چشمان رمق کشیده اش به دیدار محبوب و مطلوبی روشن می شد که از عمق وجود و صمیم قلب ، او را می شناخت و به فرزانگی ، بصیرت ، تدبیر و نقش یگانه هدایتگری او در راستای راه امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضور روح الله الموسوی الخمینی ( ره ) کاملا واقف بود .

در حالیکه شاخص های بالای عملکرد استان در عرصه های کار ، تلاش و دانش با گسترش فعالیت های علمی ، تحقیقی و فضاهای مطلوب آموزشی و پیشرفت گسترده صنعت ، تجارت و کشاورزی از جمله کسب مقام اول در قبولی کنکور سراسری به مدت 14 سال متوالی و رتبه های عالی در بخشهایی از تولیدات صنعتی و کشاورزی و قدرت پشتکار ، استعداد و خلاقیت نیروهای خوش فکر و متعهد بومی با مدیریت توانمند ، صادق و خدمتگزار و نیز زمینه های مطلوب فرهنگی و دینی که ملهم از روحیه دین مداری و ارشادات روحانیت عامل ، جاذب و موثر چون شهید شاهد محراب حضرت آیت ا... صدوقی و عارف راحل حضرت آیت ا... خاتمی و دهها اندیشمند و متفکر بزرگ و گرانقدر دیگر می رفت تا بر تارک این مرز و بوم سر بفرازد دریافت که این گوهر و لعل هر آینه باید در پرتو آفتابی درخشان و چهره ای امید بخش و راهگشا جان بگیرد ، رنگ بپذیرد و رخشنده و چشم نواز شود لذا در هر فرصت و مناسبت بر این نیاز قلبی خود اصرار و به واسطه و بی واسطه از محضر معظم له تقاضای دیدار و قدم رنجه نمود تا اینکه سرانجام نوید این اجابت را در هنگامه غرور آفرین غدیر شنید و از آن لحظه از شادی در پوست خود نگنجید و با گذراندن شادمانه جشنهای پرنشاط غدیریه خود را به چشمه فیض علوی و دیدار جان افزای رهبری رساند و انصافا تجلی پیوندی شد که جز این از مردم مومن ، سخت کوش و دین باور ، برای استقبال از مقتدای خبیر ، بصیر و شرافتمند انتظار نمی رفت .

اینجانبان امضاء کنندگان ذیل افتخار داریم به عنوان وکلای مردم و به نمایندگی قانونی از جامعه بزرگ یزد و یزدی این سند افتخار را به عنوان بهترین ارمغان دیدار به نسل امروز و وارثان خلف این آثار تقدیم داشته ، صمیمانه از درگاه خداوندی مزید توفیق و سلامت معظم له را مسئلت نموده و اعتلای کلمه الله را در پرتو هدایتگری و راهبریهای بصیرانه آن بزرگوار و موکدا تقویت اعتماد به نفس عمومی برای امت اسلامی و تشنگان عدالت و معنویت آرز و نمائیم و با تشکر صمیمانه از قبول زحمت و تحمل رنج سفر ، از تمامی تلاشگران و دست اندرکاران این حضور فرخنده و تاریخی بویژه از قاطبه مردم شهید پرور استان خاص از یادگار سومین شهید محراب حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی دام عزه و استاندار محترم جناب آقای محمد رضا فلاح زاده که نقش عمده و تعیین کننده ای در موفقیت این دیدار داشتند سپاسگزاری داشته باشیم .

یقینا تلاش همگان به لطف عنایت حق و توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا فدا ماجور خواهد بود .( و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین ) اوراق چاپی این سند به شماره های 864227 تا 864230 می باشند . بتاریخ شانزدهم دی ماه یکهزار و سیصد و هفتاد و شش شمسی محل امضاء تبصره 3 ماده 34 قانون اصلاح ثبت رعایت شد با احراز هویت متعاملین به معروفیت تمام مراتب مسطوره در این سند در نزد اینجانب واقع شد

سید حسین حسینی نیک سردفتر اسناد رسمی 41 یزد محل مهر و امضاء

يزدفردا


خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا