نشست رسانه اي استاندار يزد (3):مصوبات فرهنگي سفر رهبري -تشكر از نيروي انتظامي -مبارزه با خرافه -تغيير قيمت گاز -تقويت ناوگان حمل ونقل  و اهم فعاليتهاي پنج ماهه

يزدفردا "استاندار يزد در نشست رسانه اي چهارشنبه گذشته  در خصوص مصوبات بخش فرهنگي و اجتماعي به اختصاص يک ميليارد تومان به اماکن مذهبي استان اشاره کرد و افزود: طرحي نيز به عنوان مرکز مهندسي فرهنگي در جلسه هيات دولت و سمينار وزارت ارشاد اسلامي ارائه شده که هنوز مصوب نشده است.

به گزارش يزدفردا "وي از اختصاص 300 ميليون تومان اعتبار به برگزاري اردوي راهيان نور با هدف انتقال فرهنگ جهاد، ايثار و شهادت خبر داد و گفت : از مبلغ فوق، بخشي از پادگان شهيد عاصي زاده به عنوان مركز معراج شهداي والا مقام بازسازي مي شود.

فلاح زاده با اشاره به سرعت گرفتن كشفيات مواد مخدر در سطح استان ، اين مقدار را 38 تن اعلام كرد و از زحمات نيروي انتظامي و سربازان گمنام امام زمان (عج)قدرداني كرد.

وي همچنين از مردم استان در جهت مبارزه با خرافه قدرداني كرد و افزود : امسال در ايام محرم قمه زني به صورت علني نداشتيم.

فلاح زاده از تغيير روش سطح بندي شهرستانها واستانها در قيمت بندي گاز مصرفي خبر داد و گفت :ان شاءالله با دستور معاون محترم رياست جمهوري به مسئولان زيربط اين امرمهم متجلي شود.

استاندار يزد در خصوص برنامه هاي دهه فجر انقلاب اسلامي به افتتاح 599 پروژه در دهه فجر امسال به مبلغ 166 ميليارد و 187 ميليون تومان اشاره و اضافه كرد: اين طرح ها در بخشهاي گردشگري، آموزشي، ورزشي،

عمران روستايي، صنعت و معدن، حمل ونقل، راه و ترابري، كشاورزي، عمران شهري، آب و برق، فرهنگ و ارشاد، ارتباطات، انرژي و منابع طبيعي به بهره برداري مي رسد.

وي در خصوص تقويت ناوگان شهري كه يكي از مصوبات هيات دولت نيز بود گفت : با پيگيري معاون عمراني، از تعداد 207 دستگاه اتوبوس، ميني بوس، كمپرسي و دستگاه هاي مهندسي تعدادي در بين شهرداري ها توزيع شده و بقيه نيز توزيع خواهدشد.

فلاح زاده اولويت اول خود را پيگيري مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي پس از صدور ابلاغ و فرمان ايشان و ابلاغ از سوي دولت خواندو افزود: مصوبات سفر رياست جمهوري را نيز تا از جمله خط دوم انتقال آب به استان پيگيري مي كنيم. واز اولويتهاي مسئولان خواهد بود

استاندار يزد، جذب سرمايه و توسعه صادرات ، ساماندهي كميسيونها، كارگروهها و شوراها و جلسات استانداري و كم كردن جلسات استاني در جهت پرداختن به وضعيت شهرستان ها و روستاها، ملاقات مردمي و تكريم ارباب رجوع در ادارات و رفع مشكلات مردم به صورت موضوعي، سفر به شهرستانها و آگاهي از مشكلات مردم محروم خصوصاً ايثارگران و اجراي مصوبات دولت در شهرستانها را از جمله فعاليت هاي استانداري در طول پنج ماه مسئوليت خود در استانداري ذكر كرد و گفت : به زودي سفرهاي كاري خود را به شهرستانها ي ديگر استان مانند طبس ديهوك ودستگردان شروع خواهيم كرد.

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا