قدرداني استاندار يزد از خدمات اداره ثبت احوال



یزدفردا"استاندار يزد با اشاره به پيشرفت هاي دولت الكترونيك در عصر حاضر خدمات سازمان ثبت احوال به مردم را خوب توصيف كرد و از زحمات مديران و كاركنان اين سازمان قدرداني نمود.محمد رضا فلاح زاده گفت : اگر ثبت احوال دقيق عمل كند و مديران دستگاههاي اجرايي نيز از اين سازمان استفاده مطلوب نمايند مي توانند براي آينده كشور برنامه ريزي مناسبتري داشته باشند و در زمينه هاي مختلف از جمله اشتغال، مسكن، حمل ونقل و ترافيك، پرداخت عوارض و ماليات و صدور مجوزها و صورتحسابها تصميمات صحيح بگيرند و خدمات بهتر و بيشتري را به مردم ارائه نمايند.




استاندار يزد گفت : بايد به سمت سرويس دهي و سرويس گيري از دستگاههاي تمام الكترونيك برويم و با تسريع در انجام امور از تلف شدن وقت مردم جلوگيري كنيم.

وي افزود : انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي به صورت الكترونيك و با استفاده از كارت شناسايي ملي برگزار خواهد شد.

همچنين معاون وزير كشور و رئيس سازمان ثبت احوال كشور گفت : براي توليد كارت ملي افراد در مجموع 35 عمليات مختلف انجام مي شود و پوشش اين كارت تا پايان سال جاري در سراسر كشور كامل خواهد شد.

سيدمحمدرضا آيت الهي افزود : با همكاري خوب ادارات پست در حال حاضر كارت ملي 87 درصد از افراد واجد شرايط صادر و تحويل شده است و فعاليت هاي انجام شده، در مقايسه با كشورهايي كه براي اتباع خود كارت ملي صادر مي كنند چشمگير است.

همچنين مديركل ثبت احوال استان يزد گفت : ثبت احوال پاسدار هويت و تابعيت مردم است و مي تواند بازوي قدرتمندي براي تصميم گيران كشور باشد. وي افزود : تاكنون حدود 95 درصد از متقاضيان واجد شرايط استان كارت شناسايي ملي خود را دريافت نموده اند.

سيدمحمد طباطبايي هدف از برگزاري اين همايش را آشنايي مديران اجرايي با ويژگي هاي كارت شناسايي ملي در دولت الكترونيك ذكر كرد.

یزدفردا


خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا