استاندار يزد : هر ميزان اعتبار در آموزش و پرورش هزينه شود كم است



یزدفردا:استاندار يزد گفت : توجه به مشكلات آموزشي مناطق محروم و تلاش در جهت رفع آنها از اولويت هاي اجرايي آموزش و پرورش است .

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد محمدرضا فلاح زاده درجلسه شوراي آموزش و پرورش استان كه با حضور حجت الاسلام و المسلمين صدوقي نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد برگزار شد رسيدگي به مناطق محروم و تامين تجهيزات و امكانات آموزشي براي شكوفايي استعداد هاي درخشان دانش آموزان در اين مناطق را ضروري دانست و از مسئولين ذيربط خواست با همكاري و همفكري نسبت به رفع اين نارسائي ها اقدام كنند.




وي با اشاره به پيشرفت هاي چشمگير كشور در عرصه علم و دانش گفت : هر ميزان اعتبار در آموزش و پرورش هزينه شود كم است چرا كه بايد در راستاي تربيت نيروهاي متخصص و متعهد و رشد و تعالي كشور گام برداشت و از هيچ كوششي دريغ نكرد . استاندار يزد همچنين تلاش براي رفع مشكلات فرهنگيان بازنشسته و تغيير فضاهاي آموزشي استان را خاطر نشان ساخت . مديركل دفتر توسعه مشاركت هاي مردمي و امور شوراهاي وزارت آموزش و پرورش هم در سخناني توسعه مشاركت همه جانبه در آموزش و پرورش را يكي از راهبردهاي نه گانه دولت ذكر كرد .

در اين نشست ضمن تاكيد بر لزوم تعامل دو سويه اولياء و مربيان و ديگر كاركنان آموزش و پرورش مقررشد مراسم تجليل ازبرجستگان كنكور سراسري سال 86 در اواخر اسفندماه جاري در يزد برگزار شود و شوراهاي برتر مورد تقدير قرار گيرند .

یزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا