امام جمعه یزد : شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است

(انتخابات مجلس هشتم 247)


اولین جلسه همزمان شوراهای فرهنگ عمومی ، احیاء امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز یزد با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد علی صدوقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و محمد رضا فلاح زاده استاندار یزد برگزار شد.

به گزارش يزد فردا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در این جلسه نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با اشاره به مسئله مهم انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است که باید آحاد مردم آگاهانه در این انتخابات شرکت نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی صدوقی با ذکر این نکته که انتخابات نشان دهنده نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران است ، تصریح کرد : مردم به خوبی به شرایط حساس کشور واقفند و با حضور حماسی خود همچنین گذشته نقش مهم خودشان در سرنوشت کشور را به خوبی ایفاء خواهند نمود.

وی در ادامه به رعایت قانون در برگزاری انتخابات تأکید کرد و گفت : رعایت قانون در تمام مراحل برگزاری انتخابات یک تکلیف اساسی است.

امام جمعه یزد همچنین در بخش دیگر با اشاره به نزدیک شدن سال نو از مسئولین خواست در اجرای برنامه هایی که برای مسافرین نوروزی در نظر دارند تمام تلاش و همت خود را انجام دهند.

همچنین در این جلسه 12 دی ماه باتوجه به سفر مقام معظم رهبری به استان یزد به عنوان روز یزد انتخاب شد.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا